KL-varaosat  Race.fi

V70 awd resonoi

  • 1 Vastauksia
  • 754 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ||Nixu||

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
V70 awd resonoi
« : 17.09.2020, 12:35:33 »
V70xc 98 awd automaatti, resonoi sisätilaan voimakkaasti tyhjäkäynnillä mikä loppuu noin 1100rpm ylöspäin, ei kuulu ulos eikä auton alta, mikä näissä vois resonoida? :idiot2: moottorin ylätaka kannatin uus, voi kiristää vähän eri asentoon mut ei tuntunut olevan vaikutusta..
Sit ajossa 90kmh ylöspäin alkaa resonointi/jurnutus, voisko olla kardaani tai renkaat, just vaihdoin uuden tukilaakerin kardaanin.. Auto tuli mulle enempi viallisena ja nyt otin ajoon niin ei tietoa milloin oireet alkanu..
Volvo S40 T4 -98

Poissa J.partsi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 231
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 awd resonoi
« Vastaus #1 : 18.09.2020, 12:08:21 »
V70xc 98 awd automaatti, resonoi sisätilaan voimakkaasti tyhjäkäynnillä mikä loppuu noin 1100rpm ylöspäin, ei kuulu ulos eikä auton alta, mikä näissä vois resonoida? :idiot2: moottorin ylätaka kannatin uus, voi kiristää vähän eri asentoon mut ei tuntunut olevan vaikutusta..
Sit ajossa 90kmh ylöspäin alkaa resonointi/jurnutus, voisko olla kardaani tai renkaat, just vaihdoin uuden tukilaakerin kardaanin.. Auto tuli mulle enempi viallisena ja nyt otin ajoon niin ei tietoa milloin oireet alkanu..
Kardaanin tasapainotus on pielessä tahi ristinivel on tiensä päässä. Nää mulla jurnutti ja loppus kun vaihdoin ristinivelen ja vein tasapainotukseen.
Saa kait ton tasapainotuksen ittekin tehtyä ja siitä vois kysellä neuvoa esim. Offipalsta.com tai overdrive.fi
« Viimeksi muokattu: 18.09.2020, 12:14:00 kirjoittanut J.partsi »

 

Kulkukoira  Proturbo