KL-varaosat  Race.fi

850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta

  • 669 Vastauksia
  • 283576 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #360 : 02.07.2012, 23:33:16 »
mitä noi jarruosat ja iskarit mahtaa sinisellä maksaa?

Itellä aikaanaa omaan levyt ja palat joka kulmaa makso noin 450e. Tosin tuossa CEEssä on edessä isommat levyt kuin joissain äRRissä.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #361 : 02.07.2012, 23:38:32 »
Mikä tässä asiassa nyt oikein mättää?   ???

Ei mikään tietääkseni?  ??? ??? ???
Se, että sanotaan autoa remontoidun 6.000€ edestä, niin ei pidä sokaistua siitä.
Kun Sininen on hoitanut parkkilampun vaihtoa myöten kaiken, niin eiköhän se ole aikalailla kunnossa pidetty. Mutta eihän tuossa ollut paljoakaan kalliita paikkoja, jotka vuoden rikkovat, esim. omastani ilmastoinnin höyrystin ja hammastanko.
Mutta tietty vanha auto on vanha ja ainahan siellä voi joka paikka hajota -kalliisti tai vähemmän kalliisti.

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #362 : 03.07.2012, 07:10:47 »
Työkulkineeseen makso joskus sinisellä pyyhkijän sulan vaihto 120e. En nähny laskua että mistä koostu, esimies pyys vaan että voitasko me vaihella niitä itte.. kuuesta tonnista ropisee aika paljon mun mielestä pois jos tuolla hinnottelulla otetaan esim. Ne polttimon vaihdot. Sry offtopic.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #363 : 03.07.2012, 17:51:38 »
asia edennyt siihen malliin että menen viikonloppuna katsomaan tätä: http://www.nettiauto.com/volvo/v70/4887439 , sillai ihan siistinnäkönen ja huolettu, juuri leimattukin, hammastangon suojakumista sai korjaus kehoitteen, ei ollu muuta.. mitäs tällaisesta olette mieltä?. Ja onks kallis laittaa toi suojakumi?

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #364 : 04.07.2012, 21:42:31 »
Ite olisin kyllä sen kuudella tuhannella remontoidun kannalla. Ilmoituksen mukaan eka omistaja, ja arvannet jos tuon verran ajettuna ja tuon ikäisenä edelleen autoa käytetään uskollisesti sinisellä niin kyllä siitä on aiemminkin huolta pidetty.

Hinnasta tinkaamaan..tosin en ole niitä ruosteita nähny eli niiden puolesta en osaa sanoa kannattaako vai ei.

Jos saa jossitella niin.. tinkaset niitä halvempia ja kauppahinta olis esim 4te. Tinkaset sitä kalliimpaa laitetta..kauppahinta esim 4900e. Hintaero 900e ja laitettuja osia vallan reilusti. Enkä tarkoita polttimoita vaan iskareita/jousia/jarruja/tuulilasi/ilmamassamittaria plus aiempaa huoltohistoriaa jne. Ja onhan siinä jonkunäköset vanteetki.

Ja on siinä 170hv, en oo tuollasta 140hv ajanu mutta tuntus että ei se kovin sporttinen varmaankaan ole. Nuo on nyt tietenki asioita mitä jokainen arvostaa eri tavalla.

EDIT: tuo viimeisin linkki ei huonolta vaikuta, kattele hiukan tarkemmin huoltohistoriaa siitäkin.
« Viimeksi muokattu: 04.07.2012, 21:47:23 kirjoittanut ÄRRRÄ »
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #365 : 04.07.2012, 22:05:39 »
Ja on siinä 170hv, en oo tuollasta 140hv ajanu mutta tuntus että ei se kovin sporttinen varmaankaan ole. Nuo on nyt tietenki asioita mitä jokainen arvostaa eri tavalla.

Käsittääkseni noissa ei ole paljon eroja kun kierrokset pysyy alle 5.000 tms. ?
Mut joo, ei kyllä mitenkään sporttinen.


Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #366 : 04.07.2012, 22:08:14 »
tohon on nyt se suojakumi laitettu. olen ilmoittanut sille myyjällew jolla se remontoitu, että jos toi auto mitä meen kattoo ni ei miellytä, niin otan sit hänen autonsa. saa nähdä mihin päädytään  :P nin ja meitsi on prätkää vaihtamassa autoon eli tinkaamaan en viitrsi alkaa.. On mulla nyt toi 850 mut haluun toisen ..järkee vai ei..nykysellä 10 tappisella ajettu 310tkm  ::)

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #367 : 04.07.2012, 22:09:10 »
tohon on nyt se suojakumi laitettu. olen ilmoittanut sille myyjällew jolla se remontoitu, että jos toi auto mitä meen kattoo ni ei miellytä, niin otan sit hänen autonsa. saa nähdä mihin päädytään  :P

lycka till! -H-

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #368 : 07.07.2012, 22:26:29 »
jee nyt on pyörä vaihtunut autoon, päädyin tähän mustaan turbo Volvoon  :pomo:

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #369 : 09.07.2012, 22:31:43 »
Ehdotettiin halvempaa vaihdokkia, eli jotakuinkin seuraavaa: 855 manuaali 10v '95. karvalakki, puolinahkat, sähkölasit ja keskuslukitus. Muuta tietoa ei vielä oikein ole, mutta huollot tehty ajallaan ja pitäs olla kaikin puolin kunnossa, 8 vuotta ollut samalla omistajalla. Kilometrejä n. 340tkm. Kahdet renkaat. Paljonko tollasen reaaliarvo? Ei ainakaan paljoa päälle tonnin?

Tuskin muuta kuin tulis vaihdossa ja sopivan vastaantullessa hukkaisi pois.
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #370 : 09.07.2012, 23:12:52 »
Todella hyväkuntoisena joitain satkuja yli tonnin.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #371 : 10.07.2012, 09:14:14 »
Ehdotettiin halvempaa vaihdokkia, eli jotakuinkin seuraavaa: 855 manuaali 10v '95. karvalakki, puolinahkat, sähkölasit ja keskuslukitus. Muuta tietoa ei vielä oikein ole, mutta huollot tehty ajallaan ja pitäs olla kaikin puolin kunnossa, 8 vuotta ollut samalla omistajalla. Kilometrejä n. 340tkm. Kahdet renkaat. Paljonko tollasen reaaliarvo? Ei ainakaan paljoa päälle tonnin?

Tuskin muuta kuin tulis vaihdossa ja sopivan vastaantullessa hukkaisi pois.

Ei se tosiaan kovin kallis ole, liikkeeseen jos viet vaihdossa uudemPaan niin voi olla että saat seuraavan auton hinnasta jo tingittyä sen mitä tuollaisesta vaihdossa saisi. Tämä siis sillä oletuksella että olet hankkimassa suht tuoretta autoa.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa ESE

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #372 : 26.07.2012, 23:23:45 »
Tome-, mun vanha 850 farkku on myytävänä, kun vaihdoin motskarin tohon V70:een. Autolla ajettu 320tkm, hyvin huolettu, leimattu viime joulukuussa, samoin jakopää tällöin tehty, edessä jarrut uusittu; satulat, levyt ( Brembo ), palat ja letkut. Pikkase ruostetta. Taakse vaihdettu apsin anturit ( Volvon omat ), nahkasisusta, sähkölasit, kahdet hyvät renkaat, talvikumit peltivanteilla. Ainoot mitkä ei toimi; ilmastointi koska magneetti venttiilin välys liian suuri, en oo kerenny laittaa, Vakkariei pelaa kun ei saa jostain syystä nopeussignaalia. Tossa auto makaa pihalla jouten. Auto Turussa. Nii tää on 10 venttiilinen ja vuosimalli -96`.

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #373 : 27.07.2012, 07:57:36 »
Tome-, mun vanha 850 farkku on myytävänä, kun vaihdoin motskarin tohon V70:een. Autolla ajettu 320tkm, hyvin huolettu, leimattu viime joulukuussa, samoin jakopää tällöin tehty, edessä jarrut uusittu; satulat, levyt ( Brembo ), palat ja letkut. Pikkase ruostetta. Taakse vaihdettu apsin anturit ( Volvon omat ), nahkasisusta, sähkölasit, kahdet hyvät renkaat, talvikumit peltivanteilla. Ainoot mitkä ei toimi; ilmastointi koska magneetti venttiilin välys liian suuri, en oo kerenny laittaa, Vakkariei pelaa kun ei saa jostain syystä nopeussignaalia. Tossa auto makaa pihalla jouten. Auto Turussa. Nii tää on 10 venttiilinen ja vuosimalli -96`.

Satuimpa huomaamaan tän viestin.. Vaihdossa saattais mennä, mutta en mä tuollaista ostamaan lähde.. ::)
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa juippe

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: 850, V/S70 (vm.<-00) ja C70 (vm.<-05) hankinta
« Vastaus #374 : 10.10.2012, 12:48:37 »
Olisin ehkä hankkimassa c70 T5 vm 98-99 automaattina.
Mitä tuollaisesta kannattaa tsekata kun lähtee koeajolle?
Kiitos

 

Kulkukoira  Proturbo