Ateho  Elekma

oikea kytkin B230FT / M47 laatikko

  • 4 Vastauksia
  • 860 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Baxter

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
oikea kytkin B230FT / M47 laatikko
« : 18.02.2019, 10:19:38 »
Miten saa / saako toimimaan littuvauhtipyörän (ohut vauhtipyörä) sachs asetelmalla 883082999618? Laatikko on M47. Näyttäisi että on aika paljon "matalalampi" kuin se paksumpi malli + vakio asetelma.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: oikea kytkin B230FT / M47 laatikko
« Vastaus #1 : 18.02.2019, 11:16:22 »
Toimii kun korottaa kytkinhaarukan kuulaa. Oisko 10-15mm luokkaa tarvinnut.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Baxter

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: oikea kytkin B230FT / M47 laatikko
« Vastaus #2 : 18.02.2019, 12:48:57 »
Täytyy kokeilla. Onkohan saatavilla korkeampia painelaakereita? Pitääkö muuten ko. asetelmaa shimmata sintterilevylle?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: oikea kytkin B230FT / M47 laatikko
« Vastaus #3 : 18.02.2019, 21:04:51 »
Aika paljon halvempaa korottaa haarukkaa.

Asetelman asennuskorkeus aina kytkinlevyn mukaan. https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=82017.0
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Baxter

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: oikea kytkin B230FT / M47 laatikko
« Vastaus #4 : 03.03.2019, 17:25:54 »
Palaan vielä tähän aiheeseen. Kytkinlevy on 8,5mm paksu ja vauhtipyörään on sorvattu 1,4mm upotus paineasetelmalle. Korotin haarukan ja painelaakeri tuntuisi nyt aika hyvin olevan asetelman tuntumassa. Pitäisikö kytkimen näillä toimenpiteillä/vermeillä toimia? Epäilen ettei kytkin irrota. Ainakaan polkimessa ei tunnu selkeää kytkentä/irrotuskohtaa. Auto ei ole käyntikuntoinen vielä niin ei oikein pääse kokeilemaan irrottaako kytkin mutta vahva epäilys on että ei irrota. Mitä nyt kannattaisi tehdä?

 

Elekma  Autoracing