Moi. Autossani oli imuvuoto kolmospytyn kohilta imusarjan tiivisteen välistä. Vaihdoin imutiivisteen ja myös kaasarin laitoin takaisin massalla kiinni kun siihen en tiivistettä löytäny.
Nyt kasattuani auto tuntuisi käyvän laihalla, tai ainakin luulisin niin kun kierrokset on tyhjäkäynnillä lämpimänä 2000rpm eivätkä laske siitä, ryyppyä kun laittaa niin kierrokset nousevat vielä enemmän johonkin 4000rpm. Heti tietenkin mielessä kävi että uusi imuvuoto jossain mutta en ole löytänyt mistään vaikka suihkutellut starttipilottia jokaseen mahdolliseen vuotokohtaan.
Ja tyhjäkäynti solenoidi liitin oli irti mutta kun takaisin laittaa niin ei mitää vaikutusta käyntiin, kipinä kyllä tulee liittimen ja solenoidin välillä. Help!
Ja mitä moottori muuten tykkää jos ajaa 40km laihalla seoksella?
Edit: kaasari on 175CD, mistähä ruuvista tapahtuu mitäki? Eikö se imusarjan päällä solenoidin vieressä oleva ruuvi ole tyhjäkäynnin?