Futurez  Kulkukoira

Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä

  • 325 Vastauksia
  • 124564 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #285 : 11.03.2016, 19:03:08 »
Kameran asennuksen voi laittaa toimimaan pakkivalosta tai katkaisiasta.
Itse en ole vielä kameraa asentanut. Se odottelee kesää ja samalla asennetaan muitakin tarpeellisia osia.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa Dominoteoria

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #286 : 11.03.2016, 19:05:58 »
Kameran asennuksen voi laittaa toimimaan pakkivalosta tai katkaisiasta.
Itse en ole vielä kameraa asentanut. Se odottelee kesää ja samalla asennetaan muitakin tarpeellisia osia.

Luultavasti itsekin odottelen lämpimämpiä kelejä.  :)
Tuota. Hävettää kysyäkin, mutta jos tuon virran ottaa pakkivalosta, niin mitä kautta kannattaa vetää kuvajohto päätelaitteelle S60:ssä? Näissä johdotuksissa olen täysin käsi, enkä ahkeralla googlettelulla ole juuri tuota koskevaa videota edes löytänyt. Vielä. :(

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #287 : 11.03.2016, 19:14:52 »
Riippuu mihin kohtaa perää kameran asennat.
Jos takaluukkuun, niin sitten sen johtosarjan vierestä.

Sisätiloissa joko keskeltä autoa tai jompaa kumpaa laitaa pitkin.
Vaihtoehtoja on monia.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2550
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #288 : 15.03.2016, 13:42:27 »
Ei saanu Ground Zeron GZRW30SPL malliin reconekittiä enää, virallinen vastaus AudioImportsilta. Mutta... kuuppaan tarttis paineistusta siltiki. DD Redline 15" tai joku muu sellane? ???
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa vee40td

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1297
  • V40
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #289 : 15.03.2016, 16:08:47 »
Ei saanu Ground Zeron GZRW30SPL malliin reconekittiä enää, virallinen vastaus AudioImportsilta. Mutta... kuuppaan tarttis paineistusta siltiki. DD Redline 15" tai joku muu sellane? ???
Jos halvalla haluat jytkettä niin laita sellanen peltirunkonen radioactive. Mulla on niitä 12" kaks (suljetuissa koteloissa kylläkin) niin täytyy kyllä sanoa, että hintasekseen hyvät kumpparit.

Poissa Daiffi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 278
  • www.vrcf.fi
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #290 : 17.03.2016, 21:41:27 »
Ihan normaali kytkentä, mikä tuossa on mielestäsi ristiriita? Ovat täysin eri väylissä, yatour cd sisääntulossa ja subbarin signaali vahvarilähdössä

Tai sitten en vain ymmärrä :)

Niin, jos alkuperäinen vahvistin on kytkettynä, niin tarvitset sovitteen siihen. Sovitteen jolla saat subbarille linjalähdöt kaapattua. Elikkä tämmösen veijarin

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Niinno olipas kunnon aivopieru. Kiitos valaistamisesta.  :D
Exät: Volvo 940 -91 " Vauhtipulkka", Volvo C70 -98, Volvo V70 AWD R -00, Volvo 740 16v -90
 
Nykyinen: Volvo 940 Turbo -98

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #291 : 18.03.2016, 16:02:23 »
Tuossa projekti 242:ssa on edellisen omistajan hienoilla nippuside-asennuksillä tälläiset kiinni. Itsehän en herkkyyksistä tai muista juuri ymmärrä mtn, mutta jos noi jonkun vahvarin kanssa laittaisi pieneen koteloon kasipätkän takapenkin tilalle(kaadettu koska paku) niin toisiko noi vähän enemmän potkua esim. tämän levyn kuunteluun? Ei niinkään lisää volumee hakusessa mutta vähän enemmän potkua vrt. vakiokajarit.
No kun halvalla sai.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #292 : 18.03.2016, 16:33:38 »
Se orggis laadun taso on ylitetty helposti. Teet sopivat kotelot niin uskon että täyttää tarpeesi, varsinkin jos vahvistimen kautta ajat ne.
Kohtuu herkätkin nuo vielä. Joku 2-3 litran kotelo vois olla lonkalta ajateltuna passeli mutta, jos haluaa hifistellä enemmän niin joku 5 litranenkin saattas olla hyvä olematta liian iso. Bassoo niillä saa ainakin pikkasen aikaseks.
Sen kotelon oikeen mitoituksen saa laskee viisaammat ja kokeneemmat, eli millä saa sitä potkua.  :D Hifistä tiedä mutta soi ainakin.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #293 : 18.03.2016, 16:37:07 »
Se orggis laadun taso on ylitetty helposti. Teet sopivat kotelot niin uskon että täyttää tarpeesi, varsinkin jos vahvistimen kautta ajat ne.
Kohtuu herkätkin nuo vielä. Joku 2-3 litran kotelo vois olla lonkalta ajateltuna passeli mutta, jos haluaa hifistellä enemmän niin joku 5 litranenkin saattas olla hyvä olematta liian iso. Bassoo niillä saa ainakin pikkasen aikaseks.
Sen kotelon oikeen mitoituksen saa laskee viisaammat ja kokeneemmat, eli millä saa sitä potkua.  :D Hifistä tiedä mutta soi ainakin.
Juu no eipä siitä kotelosta mahdottoman isoa saakaan, kun takoitus olisi pitää lattia tasaisena.
No kun halvalla sai.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #294 : 18.03.2016, 16:41:32 »
Juu no eipä siitä kotelosta mahdottoman isoa saakaan, kun takoitus olisi pitää lattia tasaisena.
Periaatteessa mun mielestä onnn sama minkä kokonen kotelo, kunhan on kotelo.

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #295 : 18.03.2016, 16:46:53 »
Periaatteessa mun mielestä onnn sama minkä kokonen kotelo, kunhan on kotelo.

Olen tästä erimieltä...
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #296 : 18.03.2016, 16:50:52 »
Olen tästä erimieltä...
No jos sä oot erimieltä, niin kerro ihmeessä mikä olis hyvä. Vai halusitko vaan arvostella?
Anna oma ohjeesi Kaziganthille ja jätä turha löpinä pois.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4113
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #297 : 18.03.2016, 17:54:26 »
Karppa varmaan meinas että free-air ois paras koska yleensä kaikki autokajarit on semmosia.. pakuun vaan paska laittaa ne sillai paitsi oveen kun lattiaan ei vissiin kantsi tehä reikää  ;D

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #298 : 18.03.2016, 19:41:01 »
Pistää 69 reflexikotelot, niitä saa vaikka hifitalosta. Lienee paras vaihtoehto, tai ainakin paras kompromisseista :D

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Aloitteleva hifistelijä kyselee tyhmiä
« Vastaus #299 : 18.03.2016, 19:54:11 »
Pistää 69 reflexikotelot, niitä saa vaikka hifitalosta. Lienee paras vaihtoehto, tai ainakin paras kompromisseista :D
En mä mtn valmiskoteloo laita, kun tarkoituksena saada tasainen lattia etupenkkeihin saakka.
No kun halvalla sai.

 

Elekma  Autoracing