RallyBaron  Samppasport

Kiinan kiertokangista?

  • 86 Vastauksia
  • 31870 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pete881

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 551
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #45 : 23.04.2015, 20:55:04 »
B230ft -90 pitäs löytää sopivat kanget

Paljoko tuo ala ja yläsilmän leveys pitäs olla, ku näitä näyttää olevan monella mitalla tarjolla.  Löytyy ainaki tällasia:  ylä 25,67mm, ala 25.67mm. Toinen sarja ylä 24.8mm, ala 25mm. Kolmas sarja ylä 24.8, ala 29.5. Muut mitat kaikissa samat 152mm, 23mm tapille alasilmä 52mm





Poissa spesialisti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #46 : 27.04.2015, 15:30:00 »
Tänään toi postipate kiertokanget,punnituksessa kaikki kanget 0.5g sisällä.Ens viikolla töissä saan mitattua vielä nuo kaulat ja ajattelin vielä puntaroida ylä ja alapäät erikseen.Työn jälki nuissa on todella siisti!



Mitä kanki paino tossa vaakalla? (kokonaispaino)?

Poissa Mata76

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 294
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #47 : 28.04.2015, 04:27:40 »
Enpäs enään muista :/

Poissa laiskanpera

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #48 : 07.04.2019, 14:55:16 »
Mistäs nykyään saa halvimmat h-profiilit+ arp pultit vakioon ft lohkoon? Ja onkos noilla kiinan valmistajien kesken eroja?

Poissa J4nne_

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #49 : 07.04.2019, 22:42:40 »
Lensulta ostat kepit, saat puntitettuina ne ja järkihintaan  :)
rip -940 classic, B230FT+++
Seat leon 1.8t topsport

Poissa Sakke65

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #50 : 14.07.2019, 16:36:12 »
Mulla on tollaset maxspeedingin h-kanget, mistään en oo löytäny varmistusta oikeelle kiristysmomentille. ARP pultit on. Lie kellään valaisevaa viisautta jakaa minulle asti?

Poissa jake74

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 437
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #51 : 14.07.2019, 19:54:11 »
Mulla on tollaset maxspeedingin h-kanget, mistään en oo löytäny varmistusta oikeelle kiristysmomentille. ARP pultit on. Lie kellään valaisevaa viisautta jakaa minulle asti?

kankien mukana tuli lappu missä on arvot. ainaki mulla tuli. jos ei oo ni eti arp sivuilta ohjeet. kiristysarvon määrää pultti.

Poissa vesterinen_99

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 157
  • @The_X_Projects -Axe
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #52 : 14.07.2019, 20:07:28 »
Tightening torque of lubricated rod bolts:

7/16 "(11.1 mm) = 95 Nm

3/8" (9,53 mm) = 62 Nm

5/16" (7,94 mm) = 40 Nm

T:pikagooglailu

Poissa Sakke65

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #53 : 15.07.2019, 11:49:06 »
Tightening torque of lubricated rod bolts:

7/16 "(11.1 mm) = 95 Nm

3/8" (9,53 mm) = 62 Nm

5/16" (7,94 mm) = 40 Nm

T:pikagooglailu

Onko tää pultin paksuuden mukaan vai kannan koon mukaan? Maxspeedingin sivuilla luki vain että ei pitäsi laittaa mitään rasvaa pultteihin mutta tiukkuuksista ei mitään lukenu... Laitoin tonne sivustolle viestiä että jospa ne osais kertoo sieltäki jotain
« Viimeksi muokattu: 15.07.2019, 11:59:29 kirjoittanut Sakke65 »

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2380
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #54 : 15.07.2019, 12:20:34 »
Itse vetänyt nyt kahdet kanget/ARP:t jonkun netistä revityn ohjeen mukaan 72nm ja ARP-rasvalla. Uudet pultit vedin 3 kertaa momenttiin - > vähän löysälle ja 4. kerta sit "lopullisesti" kasaan.
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa jake74

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 437
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #55 : 15.07.2019, 12:28:08 »
Onko tää pultin paksuuden mukaan vai kannan koon mukaan? Maxspeedingin sivuilla luki vain että ei pitäsi laittaa mitään rasvaa pultteihin mutta tiukkuuksista ei mitään lukenu... Laitoin tonne sivustolle viestiä että jospa ne osais kertoo sieltäki jotain

paksuuden mukaan, rasvapussi tuli mulla mukana ja lappu kiristysarvoista.  maxspeeding kanget on mullakin. itellä tulee tarkistettua laakerivälykset että ne on toleranseissa ihan varmuuden vuoksi.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2019, 12:32:02 kirjoittanut jake74 »

Poissa pete881

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 551
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #56 : 15.07.2019, 13:16:49 »
Öljyttynä 65nm itse laittanut aina ja hyvin on pysynyt nipussa. Kiinan veivit ja arp pultit.

Poissa VolvoMees25

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #57 : 02.08.2019, 15:39:14 »
Onko nuissa kiinan veiveissä millaset laadultaan pultit? Onko oikeasti arpin?
Volvo 240 8v turbo projekti, Volvo 740 16v GLT.

Poissa Juho_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1070
  • vapari
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #58 : 02.08.2019, 21:29:12 »
Ainakin omissa maxspeedingrods:n veiveissä oli 'aidot' arp pultit, mikäli ei ole tullut ulkoisesti täysin arp vastaavia piraattiversioita markkinoille.
 Toistaiseksi ainakin kestäneet koneessa, vaikka varsin ahkerasti pyöritetty 7500rpm. :P
Instagram | YouTube
Volvo 960 -91 | B6304S+ZF 260Z
Volvo V40 -00 | B4204T5+M56 - 1.7bar TD04HL-18T

Poissa jake74

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 437
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #59 : 03.08.2019, 00:15:56 »
Ainakin omissa maxspeedingrods:n veiveissä oli 'aidot' arp pultit, mikäli ei ole tullut ulkoisesti täysin arp vastaavia piraattiversioita markkinoille.
 Toistaiseksi ainakin kestäneet koneessa, vaikka varsin ahkerasti pyöritetty 7500rpm. :P

8500 oon mä kierrättänyt :D

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron