Alkuviikosta vaihdoin pakosarjantiivisteet ja alavesiletkun. Pienestä oli kiinni sekin ettei ois ollu nesteet pitkin teitä. Tiivisteitä vaihtaessa huomasin pienen nestenoron letkussa ja turbon vesikierron liitännän vulkanointi oli pettänyt. Paisarin verran oli vasta ehtinyt laskemaan pois. Sen sijaan öljyä ehti vähän pitkin teitä tulemaan, koska sain rikottua öljynpaluun o-renkaan(en vaivautunut ottamaan linjaa irti turbosta ja siinähän se putken noustessa jäi lohkoon ja painui halki). Tänään vaihdoin sitten tiivisteet sinne.
Pakosarjantiivisteiden vaihdon jälkeen pystyi hieman paremmin katsomaan seoksia ja ET-koneen vakiot suuttimet loppuu auttamattomasti kesken E85:llä. 0,7bar @ 4000rpm ja suuttimet on tapissaan. Joku 440-600cc vois olla aika sopiva tähän väliin.