Carcom Oy  Ateho

Tampereen autohuoltamot

  • 33 Vastauksia
  • 22108 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hazaa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 340
  • www.vrcf.fi
Vs: Tampereen autohuoltamot
« Vastaus #30 : 29.03.2014, 12:12:31 »
Tuolla asentavat 240 lämppärinmoottorin siten että puhallin kolisee kiinni johonkin, oletettavasti koteloon, ja kytkinjumpassa hukkaavat vaijerin ja haarukan välistä ne välikappaleet ja korjaavat vian kiristämällä vaijeria aivan apinana. Niin ja lämppärioperaatiossa myös muutama sulake oli varissut matkalle...

Taitaa olla kyseessä mun nykyinen autoni  ::).

Mä olen tota Järvistä käyttänyt hätätapauksissa tuon uudemman Volvon kanssa. Ihan OK kokemukset.
Laskut suurempia kuin normaalissa huoltopisteessä.

Normaalisti auto on käynyt Viiallassa Multikaaralla tai VMS racingilla, jos Viialaan ei ole saanut aikaa.
Olen perin tyytyväinen Multikaaran palveluihin sekä laskutukseen. Ongelmana on vaan sijainti ja
monesti täydet tilauskirjat.

Seuraavan huollon teetän Autodiagnoosilla. Ihan vertailun vuoksi.

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Tampereen autohuoltamot
« Vastaus #31 : 01.04.2014, 09:21:28 »
Autohuolto M. Järvinen Hervannassa tekee mulle S60 perushuollot nykyään. Kuuluu Autofit-ketjuun. Jakohihnan vaihto vesipumpulla ja apulaitehihnalla oli vuosihuollon kanssa 544e.
ostaessani 960:n se laukes heti, eli ei saanu käymään millään. Hinattiin sit se edellisen omistajan kanssa tuonne. Se oli siellä pari päivää ja lopputulos oli että eivät löydä vikaa, viekää pois. Hinattiin se sit sarankulmaan bosch autosähköliikkeeseen. Oli ruiskun päävirtarele sökö. Nopeesti tuli kuntoon.

Poissa RKJ

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 129
  • www.vrcf.fi
    • Huoltosivut
Vs: Tampereen autohuoltamot
« Vastaus #32 : 22.11.2014, 09:56:39 »
Suomen autohuollolle pisteet Lielahteen! Käytin Volvoni siellä Essential yhteydessä ja samalla käyttivät katsastuksessa. Huollossa huomasivat, että toinen etusumuvalo ei toimi. Oli polttimon kanta hapettunut, rassasivat puhtaaksi, eikä vaihdettu uutta polttimoa tai veloitettu mitään tästä puhdistuksesta. Todella positiviinen kuva jäi, huolto + katsastus yhteensä 250e. :)
Volvo V50 D3 -12

Poissa Tommi_K

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 368
  • www.vrcf.fi
Vs: Tampereen autohuoltamot
« Vastaus #33 : 23.11.2014, 20:14:48 »
Jos kukaan tarvitsee Motronic 4.3 tai 4.4 vikakoodin lukua tai jotain nollauksia, niin YV:tä kiitos!

Suomeksi: kaikki 850 ärrät ja siitä ylöspäin kaikki mallit vuoteen 2010, missä on OBD2 pistoke.

Ja alueena Tampere.

- Tommi

 

Samppasport  Futurez