"Myymäläthän ei sinälläänkatoa, vaan on ajateltu kaikista tulevan yhden konseptin mukaisia samanlaisia tuotemerkkikeskuksia kaikkialla maailmassa joista henkii Volvo ja Skandinaavisuus (todennäköisesti Ruotsalaisuus) pienintä yksityiskohtaa myöten, niin ulkona kuin sisällä ja asiakas saa Volvo elämyksen heti sisään astuessaan.
Esim. asiakkaille voidaan tarjota juomaa ruotsissa valmistetuista laseista samanaikaisesti kun aistit, kuulo ja näkö saa annoksen skandinaavisuutta (Ruotsalaisuutta). Henkilöstö saa koulutuksen niin, että kaikki toimii samalla tavalla ja pukeutuu luonnollisesti Ruotsalaisiin pukuihin, luonnollisesti jokainen asiakas saa omamekaanikon."
Mielestäni Ruotsalaiset on aina olleet hyviä myymään ei vaan omaa tuotetta, vaan tuoda näkyvästi esille muita oman maan tuotteita, niin myös tässä. Tämähän on tullut esiin jo concept autoissa. Tällaista kaivattais ehkä vieläkin enemmän silloin kun se vaan on mahdollista, myös Suomalaisila tuotteilla. Anteeksi, että luiskahdin pois itse aiheesta tässä viimeisessä kappaleessa.
http://teknikensvarld.se/volvo-valjer-bort-bilsalonger-och-borjar-salja-online-169139/