Samppasport  Autotähti

Uusi S/V90

  • 1956 Vastauksia
  • 260296 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1210
  • Käytännöllisyys ennen muotoilua.
Vs: Uusi S90
« Vastaus #15 : 02.12.2015, 19:54:50 »
miksi? Uudessa autossa on takuu. Jos olisi kyseisen hintaluokan autoon varaa niin eipä tuolla tavalla ajattelisi. Ennemmin tavoittelisi sitä että olisi kylän eka S90 alla :). Ei vain just palkka anna myöten tonnin autorahoitukseen  :-[

Varmasti on ottanut uuden auton ostajaa päähän vaikka 90-luvun lopulta, S 80 T6 laatikko ei kestä, muita ärsyttäviä pieniä vikoja ja kaasuläppäkin kiusana. Tai Väyrysmersun ostajaa, ruostuu silmissä. Jos maksaa ison summan rahaa niin pitäisihän sen kestääkin. Mutta joo, miksei se takuu mielenrauhaa vähän tuo. Vaikka voittaisin tänä viikonloppuna lotossa, odottaisin parisen vuotta ainakin.

Entä sitten käytetyn auton ostaja, kun kyseessä on ensimmäisiä autoja? Sekin tulee mieleen. Mutta aikahan sen kestävyyden ja viat näyttää sitten, kun noita saa 300 000 ajettuina ja 10v. vanhoina.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2015, 19:58:15 kirjoittanut Dave »

a car you can believe in

Poissa Bawuka

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 464
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi S90
« Vastaus #16 : 02.12.2015, 20:00:38 »
Varmasti on ottanut uuden auton ostajaa päähän vaikka 90-luvun lopulta, S 80 T6 laatikko ei kestä, muita ärsyttäviä pieniä vikoja ja kaasuläppäkin kiusana. Tai Väyrysmersun ostajaa, ruostuu silmissä. Jos maksaa ison summan rahaa niin pitäisihän sen kestääkin. Mutta joo, miksei se takuu mielenrauhaa vähän tuo. Vaikka voittaisin tänä viikonloppuna lotossa, odottaisin parisen vuotta ainakin.

Entä sitten käytetyn auton ostaja, kun kyseessä on ensimmäisiä autoja? Sekin tulee mieleen. Mutta aikahan sen kestävyyden ja viat näyttää sitten, kun noita saa 300 000 ajettuina ja 10v. vanhoina.

Eipä ole koskaan ollut ongelmia vaikka on tullut tuore malli ostettua. Nämä lastentautipuheet kuuluvat menneisuudessä eläville. Eipä ole tuttaviltakaan sen enempää kuulunut ongelmista esisarjan autoista. Kuten edellä todettiin, mitä sitten ? Niissä on takuu. Mikään ole mukavempaa, kuin ajaa uunituoreella mallilla.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2015, 20:02:46 kirjoittanut Bawuka »
Ajossa MY -17 S60 D4 AWD R-Design "Polestar" 220hp/440nm " & MY -16 Renault Clio GTLine 
Ex -14 V60 D4A Ocean Race
Ex -13 V60 D5 R-Design "Polestar"
Ex -11 V60 D5A Summum

Poissa Ribbe

  • Pehmeän beige
  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8768
Vs: Uusi S90
« Vastaus #17 : 02.12.2015, 20:08:00 »
Varmasti on ottanut uuden auton ostajaa päähän vaikka 90-luvun lopulta, S 80 T6 laatikko ei kestä, muita ärsyttäviä pieniä vikoja ja kaasuläppäkin kiusana. Tai Väyrysmersun ostajaa, ruostuu silmissä. Jos maksaa ison summan rahaa niin pitäisihän sen kestääkin. Mutta joo, miksei se takuu mielenrauhaa vähän tuo. Vaikka voittaisin tänä viikonloppuna lotossa, odottaisin parisen vuotta ainakin.

Entä sitten käytetyn auton ostaja, kun kyseessä on ensimmäisiä autoja? Sekin tulee mieleen. Mutta aikahan sen kestävyyden ja viat näyttää sitten, kun noita saa 300 000 ajettuina ja 10v. vanhoina.
nuo ei ole mitkään ollu ensimmäisen omistajan murheita. Tai jos ostaa uuden ja ajaa sillä 10v, mutta ei muuten. Tottakai voi sattua kohdalle yksilö jota pitää käyttää pajalla, mutta jos miettii tuota sinun hehkuttamaa T6 mallia niin se laatikko oli yhtä paska loppuun asti ;)

Itse en ole suuremmin kuullu näistä ford sukuisista että olisi ollu mallien ekoissa malleissa mitään semmoisia vikoja jotka olisi korjattu myöhemmin.

Eipä ole koskaan ollut ongelmia vaikka on tullut tuore malli ostettua. Nämä lastentautipuheet kuuluvat menneisuudessä eläville. Eipä ole tuttaviltakaan sen enempää kuulunut ongelmista esisarjan autoista. Kuten edellä todettiin, mitä sitten ? Niissä on takuu. Mikään ole mukavempaa, kuin ajaa uunituoreella mallilla.
varmasti mukava tunne kun saa lähteä liikkestä just semmoisella autolla kun on halunnu ja kaikki on uutta :)

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1210
  • Käytännöllisyys ennen muotoilua.
Vs: Uusi S90
« Vastaus #18 : 02.12.2015, 20:24:30 »
nuo ei ole mitkään ollu ensimmäisen omistajan murheita. Tai jos ostaa uuden ja ajaa sillä 10v, mutta ei muuten. Tottakai voi sattua kohdalle yksilö jota pitää käyttää pajalla, mutta jos miettii tuota sinun hehkuttamaa T6 mallia niin se laatikko oli yhtä paska loppuun asti ;)

Itse en ole suuremmin kuullu näistä ford sukuisista että olisi ollu mallien ekoissa malleissa mitään semmoisia vikoja jotka olisi korjattu myöhemmin.

Eikös sitä vahvistettu faceliftiin. En mieti Fordin malleja niin paljon.

a car you can believe in

Poissa Ribbe

  • Pehmeän beige
  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8768
Vs: Uusi S90
« Vastaus #19 : 02.12.2015, 21:03:10 »
Eikös sitä vahvistettu faceliftiin. En mieti Fordin malleja niin paljon.
minusta samaa kuraa kaikissa vuosimalleissa. Mutta se niistä 17v sitten esitellyista malleista.

Poissa sjos

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5868
Vs: Uusi S90
« Vastaus #20 : 02.12.2015, 21:10:26 »
Nyt jätetään nuo muinaisjäänteet rauhaan tässä säikeessä ja keskitytään uusiin hienoihin uutuuksiin  :)

Poissa Juhizz

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1483
  • V70 2.4T Ocean Race
    • VolvoRyhmä@Facebook
Vs: Uusi S90
« Vastaus #21 : 02.12.2015, 21:54:16 »
Myönnettäköön että takavalot vaivaa hieman omaa silmää.. Mutta muutenhan tuo on taas yksi unelma lisää  S*

Pitää odottaa se 10-15v kun noita alkaa saamaan omalle pussille sopivaan hintaan  :2funny:

E: onko muuten jossain jo väläytelty mihin hintaluokkaan tämä S90 asettuu? Tuskin kuitenkaan sinne xc90 tasolle..

Poissa sjos

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5868
Vs: Uusi S90
« Vastaus #22 : 02.12.2015, 22:09:15 »
Mielenkiinnolla kyllä odotan hintoja myös  :)

Epäilen niiden vasta tulevan esille Detroitissa/jälkeen.
Veikkaus, että ~10k €:a jää lähtö xc90 alle, toivottavasti ainakin.

Poissa Ribbe

  • Pehmeän beige
  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8768
Vs: Uusi S90
« Vastaus #23 : 02.12.2015, 22:14:23 »
Mielenkiinnolla kyllä odotan hintoja myös  :)

Epäilen niiden vasta tulevan esille Detroitissa/jälkeen.
Veikkaus, että ~10k €:a jää lähtö xc90 alle, toivottavasti ainakin.
silloin olisi aika lähellä nykyisen S80 hintoja. Tai no T8 matala vero versus vanhan T6:n korkea. Nyt jos XC90 T8 mallin ottaa lisukkeilla se on luokkaa 115kiloa. Jos olisi kympin halvempi olisi aika kilpailukykyinen suorituskykyyn nähden.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1210
  • Käytännöllisyys ennen muotoilua.
Vs: Uusi S90
« Vastaus #24 : 02.12.2015, 22:17:46 »
Onhan tässäkin mallissa historian haviaa takana, lehtijousi 8) Tosin riippuu ottaako ilmajousitusta. Käyttääköhän lehtijousta Corvetten lisäksi muut.

a car you can believe in

Poissa sjos

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5868
Vs: Uusi S90
« Vastaus #25 : 02.12.2015, 22:18:56 »
silloin olisi aika lähellä nykyisen S80 hintoja. Tai no T8 matala vero versus vanhan T6:n korkea. Nyt jos XC90 T8 mallin ottaa lisukkeilla se on luokkaa 115kiloa. Jos olisi kympin halvempi olisi aika kilpailukykyinen suorituskykyyn nähden.

Eihän tuossa ollut vasta kuin sinappi ja ketsuppi.

Mitä itse laskeskelin, kokolailla kaikilla herkuilla, hinta asettuu sinne 135 tonnin paikkeille, miinus alennukset.
Ja ne ei paljoa ole  :-\

Nimenomaan T8.

Poissa Ribbe

  • Pehmeän beige
  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8768
Vs: Uusi S90
« Vastaus #26 : 02.12.2015, 22:23:36 »
Eihän tuossa ollut vasta kuin sinappi ja ketsuppi.

Mitä itse laskeskelin, kokolailla kaikilla herkuilla, hinta asettuu sinne 135 tonnin paikkeille, miinus alennukset.
Ja ne ei paljoa ole  :-\

Nimenomaan T8.
mitä kaikkea laitoit? Ite latasin omasta mielestä kaikki. Kaikkea ei saa kun osa sulkee toisensa pois.

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1049
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Vs: Uusi S90
« Vastaus #27 : 02.12.2015, 22:26:51 »
Takaa kyllä epäonnistunut. Huhhuh mikä moka.

Tosin keula ja sivu erittäin tyylikkäät. Samoin sisusta näyttäisi toimivan paremmin kuin XC90. Ratissa tosin edelleen liukkaat kiiltonapit.

Turvallisuusfeaturet myös erinomaiset.

Jos voittaisi lotossa, XC90 T8 ja 7-srj Bemari etäparkkeerauksella olisi ehkä pihassa siltikin ;)

Poissa sjos

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5868
Vs: Uusi S90
« Vastaus #28 : 02.12.2015, 22:28:44 »
mitä kaikkea laitoit? Ite latasin omasta mielestä kaikki. Kaikkea ei saa kun osa sulkee toisensa pois.

Suomen sivuilla ei ole kuin murto-osa varusteista.

Lämmitettävä tuulilasi poisti HUDn ja muutama muukin oli.
Mutta, kaikki varustepaketit, nahka koetaulun, ja ihan kaiken muunkin.
Pari kierrosta 22" vanteita renkaineen, ei myöskään ollut ihan halpaa...

Mallina R Desing (tietysti).

Poissa Ribbe

  • Pehmeän beige
  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8768
Vs: Uusi S90
« Vastaus #29 : 02.12.2015, 22:32:25 »
Suomen sivuilla ei ole kuin murto-osa varusteista.

Lämmitettävä tuulilasi poisti HUDn ja muutama muukin oli.
Mutta, kaikki varustepaketit, nahka koetaulun, ja ihan kaiken muunkin.
Pari kierrosta 22" vanteita renkaineen, ei myöskään ollut ihan halpaa...

Mallina R Desing (tietysti).
mitähän tuolta uupuu. T8 inscriptioniin sai menemään ainoastaan 116kiloa. Hud ja peilin kompassi jäi pois. Eikä siellä saannu 22" vanteita, mutta yksillä 21" vanteilla.

 

Autotähti  Futurez