Autoracing  KL-varaosat

-91 seiskasatasen alkuperäinen lohkolämmitin

  • 5 Vastauksia
  • 1839 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Kun pää on kuin pärekori, niin en pirullakaan muista, minkä merkkinen tuo on. Ei siis ole Defa eikä Calix vaan se joku muu,,, Ja koko ajan tulee mieleen vain Draco joka on vannemalli  :D
Jutun juoni miksi tätä kyselen on se, että wanhus tiputtelee jäähdyttäjän nestettä siitä, mistä vastus sukeltaa lohkon sisään. Ei mitenkään fataalin suurta tuo vuoto eli tuollaisenaan on ajettu jo itse asiassa vuosia, mutta kun perheen junioria tuo häiritsee muuten päältäpäin kuivassa ja siistissä, vain 560 tkm ajetussa motöörissä niin voishan tuon korjatakin. Arvatenkin jonkin moinen stefa sitäkin reikää tilkitsee ja vois päästä jäljille jos muistais valmistajan. Auto on nyt toisella puolella Suomea, niin siksi tätä kyselen enkä käy itse katsomassa  ;)

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4403
Vs: -91 seiskasatasen alkuperäinen lohkolämmitin
« Vastaus #1 : 18.12.2014, 13:26:55 »
Luultavasti Brakon, varaosia ei saa enää.

Poissa petskula

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 220
  • www.vrcf.fi
Vs: -91 seiskasatasen alkuperäinen lohkolämmitin
« Vastaus #2 : 18.12.2014, 13:44:43 »
Just tuo merkki, kiitos. Joo, tiedän että on ukkovaarin aikainen värkki kuten autokin, mutta tuolla tiedolla voin hakea etukäteen jonkun kuvatuksen käsiini, jossa näkyy minkälaisella metodilla on tiivistetty reikäänsä. Johan mä tuohon 10 vuotta sitten vaihdoin Calixin miniplugin tilalle. Ja tiedän, että kyseessä on laitoin viritys vaan eipä ole kinneri vieläkään tuon takia syttynyt tuleen ;)

Poissa Rivipumppu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 124
  • www.vrcf.fi
Vs: -91 seiskasatasen alkuperäinen lohkolämmitin
« Vastaus #3 : 18.12.2014, 15:20:07 »
VAG kuskit laittelee nykyään toita TT Thermon letkulämmittimiä joissa pumppu.

http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=1341
Audi A6 4.2

Poissa Vauxi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 390
  • www.vrcf.fi
Vs: -91 seiskasatasen alkuperäinen lohkolämmitin
« Vastaus #4 : 21.12.2014, 15:33:30 »
Siinä on O rengas, mutta se on isompi ja erimallinen kuin samaan reikään sopivassa defassa. Defan saa venytettyä helposti uraan, mutta itse renkaan vahvuus on liian pieni tms. Näin ainakin sellaisessa missä on ulkoinen kiinnitys pultin alle.
S80 -07

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: -91 seiskasatasen alkuperäinen lohkolämmitin
« Vastaus #5 : 21.12.2014, 16:01:00 »
Calix re209:n ostin juuri Brakon backupiksi, lähinnä siksi, että on noita defa sarjoja kertynyt varastoon ja voin tuon adapterilla liittää Defan johtoihin :)


« Viimeksi muokattu: 21.12.2014, 16:03:31 kirjoittanut Orlov »

 

Ateho  Elekma