Showroomissa asiaa tulikin jo pohdittua, mutta avataan tänne oikeampaan suuntaan keskustelu.
Letkulämmittimen asennuksen yhteydessä jotain on tapahtunut alipaineletkuille ja nyt paineet karkaa. Ei ole tarkkaa mittaria, mutta korvakuulolta kuuli että turbo ottaa aika reippaasti jenkaa ja orkkis ahtomittarikin heilahti äärilaitaan.. Paljonkohan lie ollut paineita, tarina ei kerro. Onneksi sisuskaluja on uusittu, mutta eihän tuo silti hyvää varmasti tehnyt(/tee).
Siellä on ollut ainakin alipaineletkuja irti ja korjaamolta tulikin tieto, että joku alipaineletku ei löytänyt paikkaansa ja on tulpattu. Voisiko olla ideaa mikä on kyseessä? Mielestäni TCV:lle kaikki letkut tulee ja on "jossain" kiinni, eli järjestyksestä ei esimerkiksi ole tietoa, että onko oikein. Siitä varmaan kannattaa lähteä liikkeelle.
Täytyy myös miettiä, että pitääkö hakea jostain teollisuusmittari tai muu ja vetää ikkunan välistä kabiiniin, jotta saa katsottua ja ainakin varmistettua jossain vaiheessa, ettei paineet enää karkaisi. Pysyvää ratkaisua en ajatellut tehdä, kun ei ole tarkoitus mitää ylimääräisiä mittareita viritellä. Kohtuuhintaista puhelimen ruudulle siirtävää tietoakaan ei taida saada.