Nämä oli mun ekat kartat ikinä mihinkään vehkeeseen, joten ei tässä nyt ihmeisiin vielä pysty. Lisäsin vaan mututuntumalla syöttöä 2300rpm ylöspäin ja 50% kaasun asennosta eteenpäin kolmeen karttaan (driver's wish, smoke limiter, torque limiter). Kaasusta tuli progressiivisempi (mun mielestä hyvä juttu), kun syöttöä tulee vasta kun poljinta on painettu enemmän kuin puolet, vs. evryllä tuli melkoinen vääntöpiikki ja savupölläys jo pienelläkin kaasun painamisella. Alavääntöä sai lisäksi rajattua pois, joten tuon deekun vauhtipyörän kanssa jyrinää on paljon vähemmän. Kulkupuoli ei ole ihan evryn tasoa, mutta savuakaan ei tullut tällä lisäyksellä vielä yhtään. Lisäksi vaikka evryn sääti alakierroksilla suht savuttomaksi, 3000rpm jälkeen putkesta kävi tulemaan kunnon nokikankea. Vastusarvon pitäisi varmaan osata pienentyä kierrosten mukana, jotta savua ei tulisi enää ylhäällä niin paljon.
Täytyy asentaa koneeseen Excel ja ruveta sen kanssa laskemaan noita syöttömääriä kun tässä nyt kerkeää, eihän niitä noin päästä kuuluisi heittää. Ahtopainekarttoihin täytyy myös perehtyä, nyt paineet on vielä vakiokartoilla ja ahtomodilla siinä 1.7bar kieppeillä.