Ei siihen venemoottoriin ole pakko 0,8mm tiivistettä asentaa, jos vain sentakia ostit tuon sarjan veneliikkeestä. 1,2mm tiiviste menee yhtä hyvin, tosin autoissakin ON käytetty b20b koneessa 0,8mm tiivistettä.
Kansi kannattaa katsoa syöpymiltä läpi, tyyppivikana b20 koneessa jos on merivesijäähdytyksellä kuten kaikko on tehtaalta, että ruostuu puhki 1.pytyn pakokanavaan, ja vedet pyttyyn. Mutta jos olet ottanut autosta ns. tuoreen koneen, ni ei varmasti ongelmaa.
Asennathan venemoottorin about 56-60asteisen termostaatin sinne, mikäli merivesikone, muuten alkaa käymään turhan kuumana takapäästä jos asennat auton 90asteisen termostaatin sinne.
Scantechin sarja minulla on 408hv volvon 16v vinokoneessakin, ja hyvin pysynyt kasassa. Kannentiivisteet eivät ole yhtä siistejä viimeistelyltään kuten esim goetzin ja victor reinzin, jota saa tarvikkeena motonetistä ja ovat ns. orkkislaatua, mutta kyllä vakiokone noilla pysyy nipussa maailman tappiin.
Kumisen venttiilikopantiivisteen voit heittää roskiin, sillä ei tee mitään, jos ei sitä liimaa todella tarkasti. Orkkis on korkista tehty, ja uusi korkkitiiviste pitää lämmittää 70-80 asteisessa vedessä ennen asennusta, ja se pitää.
Öljypohjaan sain motonetistä asiallisen oloisen tiivisteen, tosin tarkoitettu vinokoneelle, mutta tiiviste on 100prosenttisesti sama kun b20 tappikoneen tiivistekin.
Scantechin stefoja ollut susia liikenteessä, mutta venekäytössä vähäisellä ajolla ne pitävät kyllä nesteet sisällä. Tosin itsellä ollut vain yksi b20 kone jossa stefat kampuran päissä, muissa apout kymmenessä koneessa ollut huopatiivisteet. Kampuran päätylaippoihin saa koneistettua tottakai stefoille paikat sorvissa, tai vaihtaa taakse yksinkertaisesti vaan vinokoneesta stefalaipan ja koneistaa etupään.