Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit > Showroom

240 B230FT

(1/128) > >>

puppet:
Volvo 240 GL B200F B230FT ja M47 '90

Vuonna 2009 tuli aiheelliseksi ostaa auto koska kortti-ikä häämötti. Vanha, halpa ja takavetoinen ja mieluiten Volvo oli haussa. Erästä 740:iä haaveilin, mutta samaan aikaan isän työkaveri kauppasi tätä Volvoa. En innostunut niin kuin isäni, mutta otin tottakai auton vastaan, kun hän sen minulle osti  ;D Autolla oli ajettu 325 000km ja lukuisia osia oli vaihdettu huollon merkeissä. Olen auton kolmas omistaja, (neljäs jos isä lasketaan) pitkäaikaisin ja ensimmäinen omistaja oli Pohjois Karjalasta, sieltä auto muutti Kuopioon ja sitten meille Siilinjärvelle.

Viisi vuotta myöhemmin, vain hyvin vähäisten korjaustoimenpiteiden jälkeen Olen pikku hiljaa muokkaillut autoa omaa silmää miellyttäväksi.




Tehtyä:
-Bross- etulippa ja helmat
-"splitteri" etulipan alle
-Moottorin vaihto B200F->B230FT
-koskematon 530
-V-nokka
-"isot vihreät" R-suuttimet
-td04hl-18t ahdin
-kiinacuuleri edessä alhaalla
-3" DP
-025 loppuinen IMM
-bensa lastu
-2,5"putkisto katilta taaksepäin
-GTS 45/35 alustasarja
-Ylä- ja alapuoleiset ''GT-raudat''
-poikittaistuki moottori tilassa
-ovien mätälistat poistettu
-varapyöräkotelot poistettu
-kirkkaat vilkut
-DIY maski, turbo+pappa maskit yhdistäen
-1999 V70 puolinahkapenkit edessä
-850 syylärin flekti
-innovate mtx-l ja Bosch lsu 4.9 anturi
-VDO ahto- ja öljynpainemittarit
-Sachs Racing Equipment -763
-M90->swap
Tavoitteena huoleton ja rivakka kesäauto.

Volvo245:
Aivan mahtava ensi-auto, itellä oli sellanen loppuunajettu Mazda van 1500 piilofarmari. Mukavan näköiset jakkarat olet asentanut.  :)

puppet:
Kiitos kiitos. Takapenkit odottavat vielä saahaa ja ompelukonetta.  :D

puppet:
Talvi projektina mulla on Volvoon saada kesävanteet, jotka kehtaa laittaa alle. Aihiothan siis on jo ja kahta vannetta olen aloittanut hiomaan, toinen kohta pohjamaali- valmis.  :) Väriksi päätin mattamustan, kiiltävän musta+kiillotetut reunat ja tumman metallinhohtoharmaan väliltä tuon harmaan.

 

Tulihan sitä maskiin vaihdettua uusi merkki ja asensin lisäpitkät.

puppet:
''Koe vanne'' sai tänään mustaa maalia niskaansa. Kai niistä ''ihan kivat'' tulee  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta