Autoracing  KL-varaosat

744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus

  • 22 Vastauksia
  • 3876 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Divi

  • Takki & Ovipahvi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2090
  • Myydään mainostilaa!
    • Instagram: @buildingbrick240
Vs: 744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus
« Vastaus #15 : 11.12.2021, 12:34:05 »
On kyllä hienossa kunnossa nyt!
240 -86 @buildingbrick240

Poissa Ville-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 417
  • ಠ_ಠ Onks toi Deeku?
Vs: 744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus
« Vastaus #16 : 11.12.2021, 18:34:01 »
Hieno!

Ei tämä topicci ainakaan helpota pitkään vaivannutta 740 -kuumetta.  :facepalm:
Näitä ei enää liikaa liikenteessä näy, etenkään noin siisteinä!

940TDIC '95 ajossa , V70 D3 '11, 760GLE B28E '82 (''lievä'' projekti), 245 B200E '89 (projekti...), Saab 900 '88 (ajossa)
ex. 740 GL '86, V70 TDI '98, 740 GL '88, V70 '03 D5, S70 '98 TDI

Poissa P11S1

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1446
Vs: 744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus
« Vastaus #17 : 12.12.2021, 20:47:19 »
On kyllä hienossa kunnossa nyt!
Kiitoksia -H- Ei se huonossa ollutkaan, mutta putsaus tekee ihmeitä. Ulkopintoja en ole edes kunnolla vielä pessyt. Pesu ja vahaus sekä muovi/kumiosien hoito vois tehdä kummia myös. ::)

Hieno!

Ei tämä topicci ainakaan helpota pitkään vaivannutta 740 -kuumetta.  :facepalm:
Näitä ei enää liikaa liikenteessä näy, etenkään noin siisteinä!
-H-
Ei muuta kun tarjousta tulemaan! Itseltä löytyy kuitenkin 940 ja pari seiskaa tämän lisäksi.
Joo kyllä ne mitä on ihan puhtaasti käytössä vielä niin on monesti jo käytetyn näkösiäkin ja sitte on nuo luisupulkat yms muut viritelmät myös.
744turbo ic++ -90 / 764turbo jenkki -85 / 945GL -95 / V70 2.5 20v -99 / Hilux LN110 -89
Purussa 700/900 volvoja

Poissa P11S1

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1446
Vs: 744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus
« Vastaus #18 : 12.12.2021, 20:58:38 »
Kaverukset vierekkäin.

Vasemmalla joillekkin tuttu seiska aikasemmin foorumilta jo eli Niksu seiska (760turbo). Sen olen nykyään palauttanut orkkis kuntoon ja se on myös museorekisterissä nykyään. :)


744turbo ic++ -90 / 764turbo jenkki -85 / 945GL -95 / V70 2.5 20v -99 / Hilux LN110 -89
Purussa 700/900 volvoja

Poissa kaksi70

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 805
  • Volvo V70 2010 2,0D Momentum
Vs: 744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus
« Vastaus #19 : 12.12.2021, 22:11:29 »
Upea seiskakaksikko   :)
Nyt : V70 -10 2,0D Momentum,740 -89 B200F aut, Ex: V70 -07 Classic 2,4D Geartronic, V70 -01 2,4 , S70 -99 2,5 20 V, V70 -09 D5 Summum Geartronic, V70 -01 2,4T aut

Poissa Seitensatkumies

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 588
Vs: 744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus
« Vastaus #20 : 12.12.2021, 22:48:31 »
Komea peli kyllä!  S* millos saadaan jenkki seiskan museo projektista kertomusta, ois mielenkiintosta luettavaa sekin! ;)
745 -88 B200E käyttis
745 -92 D24TIC harraste käyttis
744 GLE -89 harraste/kesäauto
Exät: 744 -89 D24, 744 -89 B200E

Poissa P11S1

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1446
Vs: 744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus
« Vastaus #21 : 12.12.2021, 23:45:46 »
Upea seiskakaksikko   :)
Thänks, seiskat on aina upeita ;)

Komea peli kyllä!  S* millos saadaan jenkki seiskan museo projektista kertomusta, ois mielenkiintosta luettavaa sekin! ;)
-H- Kyllä siitäkin melkein pitäs tehdä päivitystä tänne hieman. ::)
744turbo ic++ -90 / 764turbo jenkki -85 / 945GL -95 / V70 2.5 20v -99 / Hilux LN110 -89
Purussa 700/900 volvoja

Poissa P11S1

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1446
Vs: 744GL B200Eetvartti -89 / Takaisin liikenteeseen ehostus
« Vastaus #22 : 16.12.2021, 00:06:22 »
Sitten olikin vuorossa leimaaminen ja leimahan tuli heittämällä ilman mitään mutinoita.
Nyt se sitten olis takaisin liikenteeseen ehostettu! *taavih-> :sundaydriver:


Sen huomasin heti että ihan niin kuumaa puhallin ei hyttiin puhaltanut mitä kuuluu niin termostaatin vaihtelin. Paikallaan näytti olevan vielä orkkis termari tai ainakin volvolainen se oli.


Myös auton ryhtiä hiukan korjasin vaihtamalla taakse 945 classicissa joskus olleet jouset. Ainakin jousen vahvuus oli vähän paksumpi. Siitä en tiedä oliko jouset sitte ihan farkun vakiot vai jotkut vahvistetut mallit. No oli mitkä oli niin perä nousi sen toivotun verran mitä pitikin (20mm) ja auto ryhdistäytyi.


Laitoin myös heti leiman jälkeen keulille vähän lisävaloa pimeyteen. Etsinnässä oli jotkut aikakauden pyöreät 9'' lisävalot 2kpl tai sitten kolme. Ei tunnu oikeen kauheen häävisti olevan ehjiä tarjolla boschia tai hellaa. Joten laitoin nyt hyllyssä olleet bilteman valot keulille. Kuvassa näkyvän vasemman sumuvalon reunasta puuttuva palanen on myös korjattu vaihtamalla tuo valon sivukappale.


Myös kulutusta mittailin niin ensimmäiset 400km mentiin 9,2L keskikulutuksella ja toiset 500km putosi tasan 9L. Suht maltillisesti menee ainetta.





« Viimeksi muokattu: 16.12.2021, 00:22:42 kirjoittanut P11S1 »
744turbo ic++ -90 / 764turbo jenkki -85 / 945GL -95 / V70 2.5 20v -99 / Hilux LN110 -89
Purussa 700/900 volvoja

 

Ateho  Elekma