Perjantaina aloitettiin illasta hommat.
Asennusjuomat auki ja tekemään.
Johtojen selvittelyä. Tehtiin kaksi johtosarjaa moottorin ympärille jotka eivät ole toisissaan kiinni. Maxxeculle omansa ja autolle omansa (lataus,herätteet startille ja laturille sekä ö-paine ja moot.lämpötila)
Kannesta laitettiin 16 neliön kaapelilla lisämaadoitus tulipeltiin kaiken varalta.
850 Volvon tps vaati pienen sovituskappaleen ja kaasu-akselin pienen lyhennyksen.
Johtosarja hyvällä mallilla ja kasaaminen käynnissä.
Sitten vain läppäri kiinni ja perusasetuksia pistämään purkkiin sisälle.
Ja Volvo hörähti käymään vähän yli puolenyön la-su välisenä yönä .
Mutta riemua ei kestänyt kauaa kun hävisi kierrosluku tieto aina kun lamdan esilämmitys loppui. Jos kytki eculta lamdan pois käytöstä auto kävi vaikka maailman ääriin. Mutta jos otti lamdan pistokkeen irti katosi taas kierroslukutieto.
Purettiin valmis johtosarja ja siirrettiin lamdan piuhat kulkemaan ihan omaa reittiään sekä tarkistettiin monta kertaa kytkennät ja johdot moottorin puolelta,mutta ei niistä mitään vikaa löydetty.
Lopulta tänään iltapäivällä vika löytyi ecun liittimestä jossa oli kaksi valkeaa vierekkäin olevaa johtoa mennyt ristiin, toinen oli kampiakselin anturille ja toinen lamdalle. Piuhat oikein päin ja homma pelaa.
Liitin oli siis valmiiksi kasattu.
Heti kun Volvo joutui ulos sille tuli nuha.
Sitten iski ilmavaivat.
Mutta joo kaiken kaikkiaan onnistunut viikonloppu, tänään kerettiin käydä tekemässä vielä säätöjä ajamalla ja hienosti toimii kaikki. Enää vaan penkissä säätää loppuun mutta nyt voi jo ajella "normaalisti"
Vielä toki on pientä siistimistä sähköissä ja mm lähtöpaukun katkaisimelle keksittävä järkevä paikka ja vetää orkkis kiekkamittarille johto eculta ynm