Futurez  Kulkukoira

700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 2749 Vastauksia
  • 877791 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tikkku

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 237
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #840 : 03.11.2012, 11:22:39 »
pitääpä ens viikolla raplata coilit kanttiin.. e36:ssa näkyy olevan saman paksunen tolppa kun volvossa ::)
740 M50B25

Poissa volvo_740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #841 : 06.11.2012, 08:23:38 »
pitääpä ens viikolla raplata coilit kanttiin.. e36:ssa näkyy olevan saman paksunen tolppa kun volvossa ::)


mitenkä meinasit toteuttaa ja millä osilla, vai tuleeko kuvia ja tietoa vasta sitten kun tolpat on valmiit? :)

Poissa jvVolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 334
  • www.vrcf.fi
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #842 : 06.11.2012, 22:06:18 »
Minkä merkkiset jouset on noi motonetin 119e madallus sarjassa olevat? Ja onko käypäiset noi iskarit jousien kaveriksi mitä mootoneetissä myydään? Entä uskaltaisko niistä vielä pätkiä vähän kun sais mennä alemmas kuin toi 35mm..

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1518
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #843 : 06.11.2012, 22:55:14 »
Minkä merkkiset jouset on noi motonetin 119e madallus sarjassa olevat? Ja onko käypäiset noi iskarit jousien kaveriksi mitä mootoneetissä myydään? Entä uskaltaisko niistä vielä pätkiä vähän kun sais mennä alemmas kuin toi 35mm..

Se on lesjöforssin tekele. vakiona noilla auto jää aika pahasti keulimaan ja perä menee liiankin alas.


Kuvassa jouset juuri asennettu ja auto painui 1 cm alemmaksi ajan kanssa




Katkaisin etujousista 1.5 kierrosta ja laitoin jääkiekot takajousien ja korin väliin ja lopputulos on tälläinen


965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa comanche

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 142
  • www.vrcf.fi
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #844 : 06.11.2012, 22:57:41 »
Lesjöfors

Itsellä oli tuo motonetin madallussarja. Etujousista otin pois kaksi kokonaista ja kolme neljäsosa kierrosta niin tuli hyvä asento.

Toimii motonetissä myytävien iskarien kanssa.

Tossa heikkolaatuinen kuva http://img651.imageshack.us/img651/1310/dscn3800n.jpg

Poissa tikkku

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 237
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #845 : 07.11.2012, 18:23:00 »

mitenkä meinasit toteuttaa ja millä osilla, vai tuleeko kuvia ja tietoa vasta sitten kun tolpat on valmiit? :)

joo pitää laitella kuvia ja "tietoa" kunhan saa aikaiseksi.. liian monta rautaa tulessa..
740 M50B25

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #846 : 09.11.2012, 16:29:09 »
Onkos ne nuo v6/diesel etujouset jäykemmät kuin nuo vinokoneella oleviin tarkotetut?
Mites pituus? Onko erilaiset vai käykö ristiin?
Tarkotus ois vähä jäykistää ja madaltaa(katkasemalla) tota 940 sedania ja meinasin farkun kuormajousia taakse ja noita dieselin etujousia?

Ja siis motonetin jousista kyse.

Korkeapainekaasuista onkin jo kokemusta sigin lankun kohalla, sellaiset tulee kuormajousien kaveriks taakse.
Onkos eteen mitään samantyylisiä korkeepaine iskareita olemassa?

The moose

  • Vieras
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #847 : 09.11.2012, 17:09:29 »
deekun etujous on pitempi ja paksumpi ainakin volvo orig.

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #848 : 09.11.2012, 21:29:45 »
deekun etujous on pitempi ja paksumpi ainakin volvo orig.

Käykös tämä suoraan toho bensan nokalle? Siis onko nuissa tolpissa/jousilautasissa eroa?

Poissa comanche

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 142
  • www.vrcf.fi
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #849 : 10.11.2012, 05:11:34 »
Itsellä motonetin deeku jouset bensa mallissa, hyvin meni ja hyvät on.

The moose

  • Vieras
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #850 : 10.11.2012, 10:44:30 »
Käykös tämä suoraan toho bensan nokalle? Siis onko nuissa tolpissa/jousilautasissa eroa?

tolppa on sama kaikissa 740 940 malleissa, navassa eroja aikasemmissa 740 vrt uudempi 740 940

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #851 : 10.11.2012, 14:10:47 »
Itsellä motonetin deeku jouset bensa mallissa, hyvin meni ja hyvät on.

Onko kuinka paljon eroo noihin bensan jousiin ajettavuudelta? Onko paljonki jäykemmät?

Poissa comanche

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 142
  • www.vrcf.fi
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #852 : 10.11.2012, 15:16:04 »
Ainakin ylimääräinen niiaaminen loppu. Möykyissä käyttäytyy tosi mukavasti. Toimii farkun vahv. kuormajousten kanssa.

Poissa HRemes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
    • S70TDI
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #853 : 10.11.2012, 16:46:34 »
Ainakin ylimääräinen niiaaminen loppu. Möykyissä käyttäytyy tosi mukavasti. Toimii farkun vahv. kuormajousten kanssa.

Kiitän tiedosta, eikun ostoslistalle deekun etujouset ja farkun kuormajouset + korkeapainekaasut.

Edelleen kyllä tartteis tietoo noista etuiskareista.
Onkos nuissa vakiona nesteiskarit? Sellaista huhupuhetta kuullut, että kaasut ois jäykemmät?

The moose

  • Vieras
Vs: 700/900 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset
« Vastaus #854 : 10.11.2012, 17:07:31 »
Kiitän tiedosta, eikun ostoslistalle deekun etujouset ja farkun kuormajouset + korkeapainekaasut.

Edelleen kyllä tartteis tietoo noista etuiskareista.
Onkos nuissa vakiona nesteiskarit? Sellaista huhupuhetta kuullut, että kaasut ois jäykemmät?

kaikki riippuu valmistajasta.

 

Proturbo  Autodiagnoosi