Ateho  Elekma

Lastutuksen haitat

  • 43 Vastauksia
  • 56657 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ipijee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 144
  • www.vrcf.fi
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #30 : 07.02.2013, 18:14:56 »
Haulla löytyy noista tulitikku laatikoista juttua vs. kunnollinen ohjelmointi.  Ja varmasti ihan riittävän kattavastikkin vielä, joten ei viittittäs joka topickkia sotkea samoilla kysymyksillä ja vastauksilla. Jokainen voi omalleen tehdä mitä huvittaa, mutta omaani en moista laittaisi nykyisillä ohjelmointihinnoilla.  :P

Poissa mkau

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
  • www.vrcf.fi
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #31 : 08.02.2013, 06:55:01 »
Itse aikoinaan ensimmäise volvoni psa:an kaksi litraisella kiisselillä lastutin vielä vireistä mitään tietämättä.
En tiedä johtuiko vian itse syy ohjelmasta, mutta ruiskunohjauspiiri kärähti kuukauden päästä softauksesta. Ja piiriähän ei pystynyt vaihtamaan boksiin vaan uusi boksi ruottista oli tilattava. Ja ei ollut halppissofta.


Exät: V50 2.0D 2005 185hv-V40 2003 2.0T 200hv-
        V40 2.0T 2003 340hv
 V70 2.4D 2009 ---hv Garret 2356v hybridi+muuta kivaa-Nyt V60 D5 R-Desing Polestar

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2123
  • Tampere - Pori
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #32 : 08.02.2013, 11:26:25 »
Itse aikoinaan ensimmäise volvoni psa:an kaksi litraisella kiisselillä lastutin vielä vireistä mitään tietämättä.
En tiedä johtuiko vian itse syy ohjelmasta, mutta ruiskunohjauspiiri kärähti kuukauden päästä softauksesta. Ja piiriähän ei pystynyt vaihtamaan boksiin vaan uusi boksi ruottista oli tilattava. Ja ei ollut halppissofta.

Piiri ei hajoa (kärähdä) ohjelmoinnin jälkeen ja/tai sen vuoksi vaan heti ohjelmointia suorittaessa kun on kytketty väärin ja tässä ei ole merkistystä maksaako ohjelma 10€ vai 1000€, ohjelma ei hajoita vaan osaamaton tekijä! Kyllä noita piirejä menee ihan uusistakin autoista vaikka ei niihin kosketa, elektroniikka on niin kivaa kun ei tiedä niiden kestosta.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #33 : 08.02.2013, 19:48:25 »
Joo,

omat kokemukset pelkästään positivisia (ehkä). Ainoana haittapuolena voisi mainta oikeastaan sen, että nälkä kasvaa syödessä.
Joskus vuonna miekka ja kivi tuntui niin kauhian kivalta n. 250/400 tehot omassa etuvetovessassa (vakio siis 200/300) ja siitä ehkä n. 1vko eteenpäin rupes miettiin et kuinka kivalta tuntuis 300/400 ja tehtävähän se oli.

Tämäkään ei tuntunut miltään joten tuommoinen perus 350/500 setti oli ihan pakko toteuttaa.  Seisovalle mailille jaksoi laukata 249km/h joten ei todellaankaan ollenkaan huonosti siihen aikaan.
Tässä kyseessä siis volpero v40 t4 vm 2002@ samppasportin softa+ turbo vaihdettuna

No eihän se tämäkään tuntunut muutaman kk:den jälkeen miltään joten seuraavaa stagea(+1 +2 +3 ) kehiin...

Jep,

nykyisin seisovalla maililla tulos 315 ja tosiaan ainoana haittapuolena auton softaamiseen mainitsen tämän "nälkä kasvaa syödessä" efektin.

Ja siis tässäkään ei sinällään mitään pahaa, mut jos mopedi käy keuliin niin...
raw d

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #34 : 08.02.2013, 20:12:54 »

 mut jos mopedi käy keuliin niin...

..antaa sen keulia kunnolla.  ;)
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #35 : 08.02.2013, 21:20:29 »
Joo,

omat kokemukset pelkästään positivisia (ehkä). Ainoana haittapuolena voisi mainta oikeastaan sen, että nälkä kasvaa syödessä.
Joskus vuonna miekka ja kivi tuntui niin kauhian kivalta n. 250/400 tehot omassa etuvetovessassa (vakio siis 200/300) ja siitä ehkä n. 1vko eteenpäin rupes miettiin et kuinka kivalta tuntuis 300/400 ja tehtävähän se oli.

Tämäkään ei tuntunut miltään joten tuommoinen perus 350/500 setti oli ihan pakko toteuttaa.  Seisovalle mailille jaksoi laukata 249km/h joten ei todellaankaan ollenkaan huonosti siihen aikaan.
Tässä kyseessä siis volpero v40 t4 vm 2002@ samppasportin softa+ turbo vaihdettuna

No eihän se tämäkään tuntunut muutaman kk:den jälkeen miltään joten seuraavaa stagea(+1 +2 +3 ) kehiin...

Jep,

nykyisin seisovalla maililla tulos 315 ja tosiaan ainoana haittapuolena auton softaamiseen mainitsen tämän "nälkä kasvaa syödessä" efektin.

Ja siis tässäkään ei sinällään mitään pahaa, mut jos mopedi käy keuliin niin...
No ei näitä "ammattilaisten" autoja lasketa ;D
Eikös sulla ole toi V40 kymmenen joukossa autoissa, jotka on rikkonut tuon maagisen 300km/h
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #36 : 11.02.2013, 19:06:02 »
Onkos kellään kokemusta doc-powerilta saatavaan BSR-lastuun? Totta vai tarua tuo 300hp/410nm?
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2123
  • Tampere - Pori
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #37 : 11.02.2013, 19:19:02 »
Onkos kellään kokemusta doc-powerilta saatavaan BSR-lastuun? Totta vai tarua tuo 300hp/410nm?

Ja autona olisi?
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #38 : 11.02.2013, 19:48:56 »
Volvo 850 T-5R vm.94
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #39 : 12.02.2013, 17:18:39 »
Volvo 850 T-5R vm.94
Ei ainakaan vakioahtimella. Ja jos autos on aito T-5R niin se on '95.
Jäitä housuun!

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #40 : 12.02.2013, 19:11:52 »
Ei ainakaan vakioahtimella. Ja jos autos on aito T-5R niin se on '95.

Kyllä se on aito, en tiiä miten on otteesa 94...
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa Raid

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 554
  • Entinen Volvoilija
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #41 : 12.02.2013, 19:48:48 »
Kyllä se on aito, en tiiä miten on otteesa 94...
Se o vissii tehtaalta karannu ennen julkistusta.. ;)

Ostin minäkin 2008 (rekisteritiedon mukaan) V70sen 2003 mallisen hinnalla,  2004 mallin ja myin sen 2004 mallisena.  :)
Autoliikkeet myy sillä mikä rekisteriotteessa lukee.
Ford Mondeo Hybrid Wagon 2019

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #42 : 12.02.2013, 19:51:33 »
Kyllä se on aito, en tiiä miten on otteesa 94...

Voi olla 95 malli, joka on käyttöönotettu 94.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Lastutuksen haitat
« Vastaus #43 : 12.02.2013, 20:34:26 »
Voi olla 95 malli, joka on käyttöönotettu 94.

Niin se on koska runkonumero antaa vuosimalliksi 95.
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo