Autoracing  KL-varaosat

PeeTeen kehonliikuttimet (Packard, Audi ja Dnepr )

  • 158 Vastauksia
  • 31530 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2464
  • Kantti on kaunista.
Vähän ohi aiheen vielä mutta meille löytyi "laakista" se koti joka oli mieluisalla paikalla ja pihassa on myös vuonna 30-luvulla valmistunut alkuperäinen asuintalo johon on ajankuluessa rakentunut autotalli varastojen tilalle, no tulitöitä siellä ei voi tehdä mutta kaikkea muuta kyllä, ja on vallan ok tila nyt pienen pintaremontin jäljiltä.  :)





Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Jep, kyllä tuollainen talliremontti on vain tyydyttävää, pienillä hommilla saa paljon viihtysämmän tallista.  :)

Tuli tilattua pitkän harkinnan ( lue = saamattomuuden ) jälkeen Gyeon Q2M Bathe pesuainetta. Ja ainoasta oikeasta autonhoitokaupasta  8)
https://www.autonhoitokauppa.fi/gyeon-q2m-bathe-400-ml

Tää yllätti kyllä suuresti!
Audi on vahattu vissiin 3kk sitten ja jotain jäämiä oli pinnalla aivan pystysuorilla pelleillä. Kontissa ei ollut oikeastaan mitään, ihme kyllä, rouva antanut vissiin reeeeiluusti raakaa lasinpesunestettä sinne suunnalle.  :D Pesin pesuaineella auton kaksi kertaa oikeasti reilulla annostuksella ja voi jessus mikä hydro efekti tuli.

Kliks videot isommaksi.







Taidan siirtyä pesemään pääsääntöisesti tuolla aineella aina, kun kinnastelen.

Nepparillakin on ajettu nyt enempi vähempi viikoittain.







Pyörä senkun toimii vain. Tankata on vain tarvinnut tänä kesänä. Ei remontin remonttia ole tarvinnut tehdä *koputtaa puuta*.  8)

Talolla on tehty piharemonttia ja kohta olisi takapihan terassin ( jos ei tänä kesänä, niin ensi ), ulko-oven ( Kaskipuun ovi tilattu, sen vaihdan vaikka väkisin tänä vuonna ) ja etupihan laatoituksen uusintaa tiedossa ( jos ei tänä kesänä, niin ensi ), mikäli lomautukset ei iske päälle.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Hop,

Tuli muutama vuosi ajeltua ilman vaunua ja vklp rassasin sen kiinni. On se vain hassu laitos vaunun kanssa.  :D







Sunnuntaina vaunu kiinni ja pyörä odottamaan aamua talon eteen. Maanantaina tyytyväisenä töihin ja töistä tullessa sitten takakumi räjähti. Oli miellyttävää nilkuttaa tyhjällä renkaalla kotiin. Pahoittelut kaikille neljän ruuhkalaisille Jyväskylässä.  :D











Onneksi sattui motonetissä olemaan sisuskumeja hyllyssä ja sai samana iltana mokoman läjään. Hiukan joutui käyttämään soveltamista, sillä vannenauha tuli pois vanteesta kun jouduin tyhjällä kumilla ajelemaan. Sinällään vahinko ei ollut suuri, vanha nauha paikalleen ja jesaria niskaan.

Mutta muuten tuntuu hienosti toimivan tämä tekniikan puolesta. Koputellaan puuta.  :D
« Viimeksi muokattu: 18.08.2020, 14:59:35 kirjoittanut PeeTee »
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa R70AWD

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 703
Otteet on kun Fatbike polkupyöräharrastajilla, jesaria vannenauhaksi tiivistämään, olisit tehnyt siitä samantein "litkukumin" ilman koko sisuria  ;D
Nykyiset : 2009 V70 T6 AWD * 1998 940 2.3 Turbo Classic
Exät : 1998 V70R AWD * 1997 960 2.5  * 1989 740 Turbo Intercooler * 1983 240 DL

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Juu, tuo on oikeastaan jo perinne, että vannenauhat jää kauppaan.  :D Mikähän siinäkin on..

Noh, saahan sen vanhan aina käytettyä jos ei aivan piloille mene. Jesaria voi soveltaa kaikkialle.  ;D
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Hop.

Pyörä on laitettu seisontaan ja se mököttää vielä taivasalla. Ajomotivaatiot on ollu hyvin pienellään tänä kesänä.  ::)

Muuten audille ei ole tehty oikeastaan yhtikäs mitään. Tankattu ja pesty vain.  8)





Isoin investointi audiin on ollut viimeaikoina webasto. Tai siis binar. Se odottaisi asennusta GSM palikoineen. Täytyy ottaa joku vklp työnalle mokoma. Automaatti-ilmastoinnin pinni on vielä matkalla mulle, joten asennusta ei kannata aloittaa ennenkuin se on näpissä.





Kohta saa rouva ajella lämpimällä autolla aina. Rouvalle ois kelvannut pelkkä lämmitin, mutta minä niin tiedän sen, että se ei kuitenkaan muista laittaa kellolla lämpeämään sitä ja sitten minä käyn bokserisillaan laittamassa webastoa kellosta päälle. Siksi GSM palikka.  :D

Isän auto kävi jarruremontissa taannoin, uusittiin kaikki takapään jarruosat ja samallahan se oli tallissa hyvä vahata.


Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen muut vekottimet ( Audi ja Dnepr )
« Vastaus #21 : 19.11.2020, 13:50:47 »
Nostellaas.

Enempi on täällä muiden laitosten puolella tapahtunut, kuin tuolla Volvon ympärillä, joten voisi muutaman sanan kirjoitella.

Lähdetään viimeisimmästä liikkeelle, eli tuohon ns. pääkäyttikseen A4:een tuli asennettua Binar5S GSM ohjaimella. Asennus oli mallia ensimmäinen webaston / binarin asentaminen ja meni kyllä kivuttomasti!

Toki netistä löytyy paljon ohjeita aiheeseen liittyen ja niitä käytin hyväksi asentamisessa. Paljon eri työvaiheita ja mekaanista työtähän tuossa riitti. Ensin vetelin polttoainepuolen kuntoon, sitten poltin paikalleen jonka jälkeen vesiletkujen ja vesipumpun asennus ja sähköjen veto. Lopuksi sitten koodaus, jotta neste kiertää kennolle auton ollessa sammuksissa. Lauantaina otin auton talliin ja lauantaina jo iltasella 18.00 maissa testailin Binaria. Sunnuntaina sitten auton niputus.

Ohessa muutamia kuvia asennusvaiheesta. Aavistuksen pitää vielä pakoputkea lyhentää vielä, tein napsun liian pitkän siitä.


Polttoaineputket ja -pumppu.


Poltin, OEM sijainti. Tässä näkyy hiukan vesiletkujakin.


Polttimen asennus viimeistelty ja lämpösuojat asennettu.


Kellon sijainti kopissa.


Sieltä se pakoputki pilkottaa eturenkaan edestä.

On kyllä ensivaikutukset laitteesta positiiviset. Riittää lämmitysteho ja mukavasti tuntuu toimivan tuo GSM ohjauskin. Tuota GSM ohjausta voi käyttää omalla sovelluksella tai soittamalla / viestillä.

Kaiken kaikkiaan asennukselle tuli hintaa n. 900€ ja on kyllä joka euron väärti. Lauantaina jouduin hakemaan IKH:lta vain vesiletkua lisää ja ne pelkästään maksoivat 200€, joten tuossa 900€ hinnassa on pikkuisen vielä ilmaa, jos pystyy hakemaan vesiletkuja halvemmalla jostain.

Kuten tuolla kantin showroomissa kirjoittelinkin, ostin uuden työmatkakulkineen itselle. Harmitti, turhautti ja v*tutti kolmannen auton hankinta, joten pienellä budjetilla mentiin. Volvon vanteet ja jarrut kaikkineen maailmalle ja autoa etsimään.

Keski-Suomi, nelikko, vakkari, vetokoukku, manuaali, bensa ja ilmastointi oli kriteerit. Hintaluokkana alle 1k€. Ei ollut montaa vaihtoehtoa ja olin joutumassa tinkimään jo hiukan varusteista, mutta sain kuin sainkin kriteerit täyttymään.







Eli melko hurjassa kunnossa oleva A6 löytyi 8km päästä kotoa, kuvissa näyttää satakertaa paremmalta mitä luonnossa.  :D Kaikki kriteerit tosiaan täyttyi ja hintaa alle tonni, ajettu tuolla oli ostohetkellä 352tkm. Suurin syy auton erittäin halpaan hintaan oli: jakopää yliajalla, ikkunat ei toimi (etuikkunat teipattu kiinni) ja huollot todella pitkään myöhässä. Ja auto ERITTÄIN paskainen sisältä ja päältä. Ja sisustasta puuttui kaikennäköisiä nuppeja, muoveja tms. Penkit on kuskin penkki lukuunottamatta verhoilultaan ehjät, kuskinpenkkiä on korjattu. Isona plussana tälle oli nuo paremmat jakkarat, liekkö jotkut iänikuisen vanhat sporttijakkarat. Mutta kaikenkaikkiaan ajolleen auto on todella hyvä ja tukeva, ei kolise, vaeltele tai tee muutakaan omituista, joten kaupat kättelin tuosta pienen harkinnan jälkeen. Ostopäätöksen sinetöi todella hyväkuntoiset talvirenkaat, jotka tuli kaupassa mukana.

Auto kotiin liikkeestä (kyllä, liikkeen auto  :D) ja suoraan pesujen kautta talliin jakopäätä levittämään. Konehuonetta tässä ei oltu varmaan koskaan pesty..











Melko paljon piristyi ulkoasultaan kunnon pesujen jälkeen. Osat tilailin ulkomailta, sillä Suomessa ne olisi tuohon kutoseen maksaneet jonkin verran. Nesteet ja RVS öljylisäaineen hain motonetistä. Osia odotellessa pesin sisustan, sipaisin sisustan kuntoon, ikkunat toimimaan ja muutenkin parsin auton kasaan. Toki samalla vahasin auton ja pinnoitin lasit.











Osat saapuivat, joten keula huoltoasentoon, jakopää levälleen, auto nippuun ja ajoon:















Tästä tuli kaiken kaikkiaan yllättävän hyvä auto tonnin autoksi.  :D Huoltoihin meni kaiken kaikkiaan n. 450€. Tuo A6 miellyttävä ajaa, ei tarvitse niin sääliä samoin kuin harrastetta ja varusteitakin jopa. Ja ei mua yhtään haittaa tuo V6 alavääntö taajamapyörityksessä.  ::) Viimeisimpään kuvaan on jo eksynyt uudet kilvet ympäriinsä hakkaantuneiden tilalle ja samoin sumareita tuohon kuvaan fiksattu. Jotain pientä fiksattavaa jäi vielä, kuten radion loppujen tarrojen liimaaminen tms. Jotain sellaista pientä turhaa, jotka eivät käyttöön vaikuta.

Hienosti nuo "romut" pihaan sopivat. Alkaa olla nurkat täynnä romuja jo, pihassa pari autoa, tallissa yksi pääsääntöisesti ja sivuvaunuvekotin ulkovarastossa.  :D











Tuli hommattua myös uusi puhelin ja toivottavasti jatkossa kuvatkin on hiukan selvempiä.
Nimittäin Samsung Galaxy Fold. 8)

Olipas taas pitkä päivitys, toivottavasti jaksoit lukea loppuun.  ::)

« Viimeksi muokattu: 19.11.2020, 16:43:30 kirjoittanut PeeTee »
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen muut vekottimet ( Audit ja Dnepr ) "Huoltoahuoltoa"
« Vastaus #22 : 04.01.2021, 17:12:19 »
Hophop.

Jotain on käyttiksillekkin tehty.

Kutosta lähinnä vain tankattu ja menovesihän sille maistuu. Nurkka-ajoa tulee mulla pääsääntösesti ja todellinen laskettu kulutus pyörii 15litran hujakoissa.  :D Onhan se mukava kulkine, mutta hiukan janoinen. Lukot täytyy purkaa siitä levälleen jossain vaiheessa, edellinen omistaja on työntäny jotain sopimatonta rasvaa niihin ja toimivuus nyt on erittäin huonoa vaikka on bräkkäriä ja paineilmaa tarjottu oikein huolella lukkorunkoihin. Nyt kulkeekin sitten käsikaasutoho mukana kätevästi.  :D Muuta "vikaa" / ominaisuutta ek ole vieläkään löytynyt siitä ja hyvä niin.

Nelostakin on pääsääntöisesti tankattu vain. Joulunpyhien jälkeen vain etujousi päätti katketa ja hyvällä tuurilla vielä, loppujousi ei pyörähtänyt renkaaseen eikä tehnyt reikää polttoaine/jarruputkiin.  ::)


Kyllähän se melko erotettavissa oli, että jotain vikaa oli keulassa.  :D


Melko ikävän terävä oli katkenneen jousen pää.


Iskaripaketti pöydälle ja jousen vaihtoon.




Simsalabim. 1,5h meni, ei paha. Pelkääjän puoli ainoastaan tällä erää.

Samahan se oli sitten käydä autokin pesemässä jahka se oli kutakuinkin sula. Sisäputsinkin tein tallissa ennen pesulle lähtöä. Omassa pihassa en ruvennut pesemään, ettei piha ole sen jälkeen luistinrata.











Totesin pesujen aikana, että melko hyvänä on maalipinta pysynyt.  8) Kyllä tääs rouvan kehtaa kruisailla.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2021, 17:14:09 kirjoittanut PeeTee »
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen muut vekottimet ( Audit ja Dnepr ) "Huoltoahuoltoa"
« Vastaus #23 : 11.01.2021, 07:39:37 »
Nojoo.

Nythän se sitten kävi, eli kutosen kuskin lukko anto viimeisen toiminnan pihalle. Ovi on nyt sitten kiinni ja pysyy kiinni.  :D Kutosessahan on kiukutellut lukot jo pitkään ja olen siirtänyt sitä hommaa kun olen halunnut keskittyä harrastamiseen.

Lauantaina oli tarkoitus käyttää Volvoa lenkillä ja kutonen oli siirrettävä tallin edestä pois. Pieni homma osoittautui melko työlääksi. Ensin ei aukea ovet, sitten hetken roikassa olon jälkeen ei toimi avain/avaimet...... Ja tässähän tosissaan on ainut lukkopesä kuskin ovessa. Kokeilin tuota ja ovi aukeaa hienosti ja lukkopesä pelaa. Huh. Kahvasta kiinni ja *naps* oven sisältä..

Hienoinen elin kasvoi otsaan tässä vaiheessa. Kaukolukitus ei pelaa, kuskin lukko ei pelaa. ONNEKSI kontin lukko on tässä ollut minun omistusajan huono toimimaan ja se ei ollut mennyt lukkoon. Ja joku vissiin on taistellut saman asian kanssa aikaisemmin, sillä penkit sai kaadettua terävällä potkasulla nurin.  :D

Siitä selvittiin, hiukan huokaisin helpotuksesta ja kontin kautta sisälle. Jahka auton sisälle pääsi, pystyi todeta että tosiaan kuskin ovi on niin mykkä ettei se ei reagoi mihinkään. Hetken tuumittuani, tulin lopputulemaan ottaa Volvon ajoon ja löin kutosen sulamaan talliin. Volvon ottaminen ajoon hirvitti, sillä siinä ei ole lämppäriä ja sääennusteet on mitä on..

Tilannehan on nyt se, että joko on rikottava ovipahvi tai sitten lukon vastarauta sahattava kappaleiksi. Purkuautosta tulee etuovien lukko-osat ja kuskin oven ovipahvi ja vastarauta. Joten melkolailla vapaasti saa rikkoa oven auki.  :D Tämä nyt esillä oleva vika on vissiin kutakuinkin yleinen näissä. Aikansa toimii ja sitten lopettaa toiminnan kokonaan.

Täytynee hakea piiiitkiä puukkosahan teriä ja ruveta teurastamaan tuota vastarautaa pois, taitaa olla se helpoin tie. Ohessa kuvat pelkääjän puolelta ja video kuskin puolelta.







Tässä on mietitty vaikka mitkä vaihtoehdot tuon oven avaamiselle ja selvitystyö jatkuu.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4104
Vs: PeeTeen muut vekottimet ( Audit ja Dnepr ) "A6 Lukot <3"
« Vastaus #24 : 11.01.2021, 17:02:40 »
Tuo se on hienoa nuissa vehkeissä, mutsin audista jos sattuu saamaan oven auki niin se ei pysy kiinni ennekuin auto on sisältä lämmennyt  :2funny:

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen muut vekottimet ( Audit ja Dnepr ) "A6 Lukot <3"
« Vastaus #25 : 11.01.2021, 18:40:21 »
Kyllähän nää valitettavan yleisiä vikoja on.  :D Lukkolaitteen vaihtamalla yleensä toijjiintuu hyväksi.

Aukeshan se. Puukkosahalla vastarauta kappaleiksi ja purkuraudalla ovi auki.  :D :D







Melko pureskellun näköinen tuli tuosta palkista, mutta sehän ei tässä kulkupelissä haittaa. Kuvissa sotkettu jo maalia ensimmäinen kerros niskaan. Tuo ei onneksi minnekään ovi kiinni näy.  :D :D
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen muut vekottimet ( Audit ja Dnepr ) "A6 Lukot <3"
« Vastaus #26 : 18.01.2021, 06:29:14 »
Noniin,

Nyt on kutonen taas ajossa ja Volvo seisonnassa.

Melkonen työmaa oli lukoissa ja kahvoissa. Kaikki jotka voi r*nkkaamalla rikkoa, oli se rikki. Kummallekin puolen vaihtui nyt lukkolaitteet, kahvat fiksasin ja kuskin puolelle lukkopesän korjasin, sekin oli tuhannen paskana.

Lukkolaitteiden vaihto sinällään on naps ja kops homma, mahtuu tulemaan lasipaketin ja lasihissin vierestä ohi, mutta kahvojen irrottaminen ei ollutkaan niin simppeliä. Jouduin purkamaan lasipaketin tieltä pois jotta sain kahvat pöydälle.





Eli lasipaketti pois tieltä ja kahvan irroitukseen. Kahva tuntui omituisen väljältä ja uudella lukkolaitteella ei edes toiminut. Kahvan sisällä on tuollainen niitti, jolla paketti pysyy läjässä. Sen tilalle taikinoin M5 pultin ja mutterin lukitteen kera. Tuo tapa kiristi tuon liitoskodan ja lukko alkoi toimia.





Kaikki paikat aseöljyyn ja mikrokytkimen testaukset. Kaikki oli ok. Pelkääjän puoli nippuun ja kuskin puolelle.

Sama laulu suoraan kuskin puolelle. Lasipaketti pois, lukkolaite mäkeen ja samoin kahva. Samalla kun lukkopaketti oli tulossa syliin, tuli myös lukkopaketti mallia miljoonassa osassa. ONNEKSI, kanssaharrastajalta löytyi lukkopesän korjaussarja sunnuntaiksi. Samainen niitti myös kuskin puolella piti korvata M5 pultilla.





Aika vähän tuli välivaiheissa kuvattua, koska aseöljyiset kädet ja muutenkin v#itutti kuin pientä oravaa pakkasella.

Loppujen lopuksi pikaiset Auto QD:t niskaan, avaimien koodaus (paristojen vaihto) ja auto ulos. Säädin vielä lasipaketit kohdilleen ulkona ja sain ne istumaan niin hyvin, että lasitkaan ei enään suhise motarinopeuksissa.  8)







Kertakaikkisen p#rseestä oli tämä remontti. Josko ne toimisi edes hetken aikaa, nyt tuntuu toimivan hienosti ja tuntuma kahvassa on aivan eri mitä aiemmin.

Pukkasin tämän myös eilen myyntiin Facebookkiin, katotaan pidänkö itellä vai annanko mennä eteenpäin.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen muut vekottimet ( Audit ja Dnepr ) "A6 Lukot <3"
« Vastaus #27 : 05.02.2021, 07:10:14 »
Kutonen myyty reilulla voitolla, joten sen tarina päättyy tähän.

Muut vekottimet jatkaa normaalisti.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa PeeTee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: PeeTeen muut vekottimet ( Audi ja Dnepr )
« Vastaus #28 : 01.03.2021, 07:36:55 »
Mp-ajokausi avattu!

Olihan työmaa kaivaa tälläisenä vähälumisena talvena pyörä pois varastosta..  :D Kertaakaan ei varastolle ei lumia oltu siivottu, joten sitä oli aika riittävästi. Minkäs sille mahtaa kun aurinko näyttäytyy niin pää menee aivan sekaisin.

Ensin lumitöiden teko ja sitten varaston ovia availemaan. Siellähän se laitos odottikin, samassa haisevassa kuosissa kuin aiemminkin.  :D Akku on vissiin kolme vuotta vanha ja ollut paikallaan kesät talvet ja silti hörähti melko helpolla käyntiin. Polkasin kutakuinkin 5 pohjustuspolkasua ja 10 virrat päällä ja heräs savun saattelemana henkiin.  8) Pyörän ollessa käynnissä alkoikin urakka. Ykkönen silmään ja nurmikko ruvelle. :D :D On se vaan mahottoman raskas vaunun kanssa.















On se vaan hauska peli! Kertakaikkisen hämmästyttävää miten aina jaksaa lähteä käyntiin suhteellisen vaivatta. Alta käyntivideo.



Muutaman satametriä kävin ajamassa, lähiliikenneympyrässä ympäri ja takaisin. Ilman hanskoja oli vaan aika raikasta menoa. Pyörä toimii hienosti.  8) Nyt vaan uudet öljyt joka lokeroon ja sitten hiukan vielä odottelua että pääsee kunnolla ajamaan.
Packard Cavalier -54, Audi A6 -12, Dnepr MT-9 sekasikiö, Peugeot 206 -00
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=115334.0

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Takavuosien moottoripyöräilystä muistaa juuri tämän kuumotuksen kun kevätaurinko rupeaa porottamaan, mahoton kuume ajelemaan.
Ite oon tainnut tulla vähän vanhaksi, käytiin neidin kanssa tankkausreissulla pe-iltana uudella mönkkärillä ja olin vähän kylmissäni vaikkei ajeltu kuin ~16km kiepaus. Meikäläistä kuumottaa kaikki tämmöiset pärisevät laitteet mutta mitään pakkoa ei ole lähteä tonne palelemaan...  :puavo: 
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

 

Elekma  Autoracing