Elikkäs motronic ruisku ja volvo 240 turbo kyseessä
Käynnistyksen jälkeen käy hetken korkeaa tyhjäkäyntiä tasaisesti, mutta
kun moottori käy hetken kierrokset tippuvat ja tyhjäkäynti alkaa pumppaamaan välillä 1000-1500rpm.
johtuuko pumppaus siitä, että kaasuläpän asentoanturi antaa tiedon, että moottorin pitäisi käydä tyhjäkäyntiä. Kun kierrokset nousevat yli 1500rpm:ään, niin moottorinohjaus katkaisee kipinän ja kierrokset laskevat ja alkavat jälleen kohota. Samalla auto rajoittaa maksimi kierrokset 3500rpm kun painaa kaasun pohjaan.
Vaihdettua osaa
-ykk-anturit
-tulpat
-imusarjan tiiviste
- ruiskun lämpötila anturila mitattu
-bensapaine on ok
-suuttimet
-suutinten esivastus
-tällä hetkellä mittaristo ei kiinni mutta sillä ei varmaan merkitystä?
Vika alkoi kun tein volvoon koneremontin.