Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: Volle855 - 22.06.2019, 10:19:11

Otsikko: volvo 850 t5 engni B5204T 2,0 turbo 155kw päivitys
Kirjoitti: Volle855 - 22.06.2019, 10:19:11
Tossa 2.0 T5 on vakiona G13. Onko suurta eroa G15/T16 Turbossa. Olis tarkotus päivittää Turbo hiukan isompaan. Autossa on lastu ahdot nyt 1.2bar
Otsikko: Vs: volvo 850 t5 engni B5204T 2,0 turbo 155kw päivitys
Kirjoitti: arska11 - 20.09.2019, 23:00:11
Tossa 2.0 T5 on vakiona G13. Onko suurta eroa G15/T16 Turbossa. Olis tarkotus päivittää Turbo hiukan isompaan. Autossa on lastu ahdot nyt 1.2bar


Päällisin puolin ei juurikaan eroa oo, no pakoputken lähtö on yleensä vino, ainakin 16T.
Siivet on hiukan isommat kuin 13G, eli kyllä noilla hiukan enempi saa tehua :)
Laita 16T suoraan.
Otsikko: Vs: volvo 850 t5 engni B5204T 2,0 turbo 155kw päivitys
Kirjoitti: Solmurauta - 21.09.2019, 10:53:09
Vinon putkenhan voi leikata 40asteen kulmaan ja hitsaa laippaan vinoon jolloin putki lähtee suoraan, toivottavasti tulin ymmärretyksi. Nythän näyttää saavan myös 48mm isoa pakosiipeä