B6284T moottorissa pakonokan VVT:llä ei saavutettu penkissä mitään tehollista hyötyä. ECUna Maxxecu. Mitä vähemmän oli pyyntiä, niin sen paremmat käyrät oli väännössä ja hevosvoimissa. Paristakin lähteestä on herunut tietoa, että säätö olisi tehtaalta alunperin saastetarkoituksessa. Pakonokkaa voisi ajoittaa hieman pieleen, että säätöä saisi myös miinuspuolelle, mutta saavutettava hyöty ilmeisen minimaalinen. Onko käytännön kokemuksia?
Imunokan säätö olisi kirjallisuuden perusteella parempi tehoa haettaessa. Bolt on- tyyppinen ratkaisu voisi olla 2.9 vaparin nokat. Meneeköhän heittämällä? Nokan anturin paikka taitaa olla T6- kannessa vain pakopuolella, joten vaatisi kai vaparin kannenkin. Millainen 2.9:n kansi on T6:een verrattuna?