Ei sulla mikään kovin suuri vika ole jos melkein merkkien välissä pysyy. Polttoainepumppu toimiii tietääkseni solenoiditekniikalla. Kun sinne johdetaan virtasykäyksiä tietyllä taajuudella tulee sieltä polttoainetta männän liikkeen verran per sykäys. Jotenkin nuo hertsit vaikuttaa kovin suurilta minusta pa pumppu nakuttaa harvemmin kuin 6kertaa sekunnissa. Jokatapauksessa ero dieselin ja bensan energiasisällössä on noin seuraava bensa 9kwh/l diesel 10,5kwh/l (bensan energiasisöltö 85,7% dieselistä) ilmoittamasi hertsit (1/s)(diesel 83,8% bensasta). Joten puhutaan melko samasta hertsi erosta kuin polttoaineidem tehoero. Bensaa pitäisi syöttää samaan tehon saavuttamiseksi enemmän, siis tuolla 6,8hz:lla dieselille riittää 5,7hz. Eli iskua sekunnissa. Jos sulla on bensa ardic ja dieselin syöttö tulisi polttoainetta vain 83,8%. Jos taas dieselissä bensa asetukset tulisi polttoainetta liikaa. Puhaltimen nopeudesta en osaa sanoa epäilen että tehoon suhteutettu, eli sama molemmissa polttoaineissa. Silloin bensapoltolla dieselin asetuksilla kävisi laihalla (kuuma lyhyt liekki) ja dieselpoltolla bensan asetuksilla rikkaalla (savua & karstaa). Vain polttonesteen määrä vaihtelee. Se vaikuttaako tuo polttimen paikalliseen kuumenemiseen en osaa sanoa pitäisi nähdö liekki molemmilla asetuksilla