0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mitenköhän toi passais deekuun? http://www.ahtoja.com/product/22/t3t4-hukkaportilla
Itellä oli T3/T4 vakio nestepään kanssa, omatekonen ahtokara ja perussyöttöä lisätty. Ei se oikee kummosesti liikkunu, toki vakio garretista ei oo kokemusta. Ei herää riittävän aikasin ja vetoalue on lyhyt sekä turbopotku on olematon. Eikö se vähän niin oo et siinä vaiheesa ku haluaa deekuun isomman turbon niin saa melkee vaihtaa heti isomman nestepäänki..
Ite penkitin 220hv T3/T4 kiinan ahtimella, 12mm np, omavalmiste ahtokara, 3" korsteeni, 0,95 ennakko, 550x225x64 kiinan cooleri ahtoja ~ 1,5 bar. pakopainetta on ihan hitusen enemmän ku ahtoja, ~ 1,7bar. Tosta mun allekirjotuksen linkistä pääset selaan projektipäiväkirjaa ja sieltä viimeisiltä sivuilta löydät penkkilapun. 200hv riittää pikkasen pienempiki turbo, plussaa ois jaettu pakopesä mut ei kovin pienissä ahtimissa sellasta oo tullu vastaan. Jaetulla pakopesällä ja "pulssisarjalla" herääminen paranee.