Carcom Oy  Ateho

Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?

  • 23 Vastauksia
  • 9742 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #15 : 24.02.2019, 21:07:22 »
Kateus on yksi perkeleen vaiva joka meitä ihmisiä vaivaa, itsekin pienimuotoisena yrittäjänä sen allekirjoitan asiakkaiteni juttu kuunnellessani. Itse yritän kaikin tavoin välttää toisten arvostelua ilman kovia faktoja.
Olen nähnyt Lensun hitsaaman laatikon ja erään toisen..

Lensulle pisteet ja täydet kunnioitukset harrastamallaan alalla  8)
« Viimeksi muokattu: 25.02.2019, 19:36:13 kirjoittanut Chall »

Poissa mauser240

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 332
  • www.vrcf.fi
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #16 : 24.02.2019, 22:34:12 »
Viestitekstejä muokattu mielensä pahoittajalle.

 :2funny: Olisi ollut kiva nähdä vähän faktoja mutta on kai tämäkin "ratkaisu".

Itse yritän kaikin tavoin välttää toisten arvostelua ilman kovia faktoja.

Viittaatko nyt minuun vai Lensuun?

Minä en ole arvostellut nyt ketään. (Vai olenko?) Kyllähän virityspajan / palikkapuljun pitäisi kyseenalaistamista kestää.

Tuntuu vähän kuin yleisöä kiinnostaisi nyt lähinnä Lensun puolustamista (sekin kertoo sinänsä äijästä jo jotain) eikä tuotteiden / mainostamistapojen arvostelua.
142

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7582
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #17 : 24.02.2019, 23:04:00 »
Minä kysyin nyt yleisöltä koska halusin yleisön näkökulman. Eikö foorumit ole sitä varten? Sinä et ole siis koskaan keskustellut jonkun palikan toimivuudesta foorumilla, kysymättä myyjältä / valmistajalta ensin?

Kuten mainitsin jo niin minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään kyseistä kauppiasta vastaan, halusin vain keskustelun aiheesta.
On. Kirjoitusasu vaan on sellainen, ettei siitä voi oikein muuta kuvaa saada kuin että kyseessä suora arvostelu ilman minkäänlaista kokemusta kyseisestä firmasta. Kuitenkin menet suoraan heti siihen, että tuotteen sanotaan olevan paras ilman perusteluja. Perustelut siihen miksi tuotteen sanotaan olevan paras olisit saanut kysymällä suoraan myyjältä, etkä muilta kuluttajilta. Sen jälkeen voisi käyttää omaa ajattelua, muodostaa mielikuvan vastaako myyjän perustelut sitä mitä tuotteen mainitaan olevan ja kysyä muiltakin?

En ole muistaakseni yhdestäkään tuotteesta kysynyt millään foorumilla. Jos kysyisin niin se ei tapahtuisi tuolla tavalla. Jollei kiinnostavasta tavarasta löydy jo ennestään tietoa lähipiiristä tai foorumeilta, niin joko ostan sen ja totean itse laadun tai ostan sellaisen joka kokemuksien perusteella vaikuttaa toimivalta. Myyjältäkin olen monesti kysynyt, koska moni viritysosia Suomessa myyvä firma on sen verran pieni että siellä asioidaan suoraan sellaisten henkilöiden kanssa jotka tietävät ja/tai tekevät itse mitä myyvät.

Lainaus
Onko alkuperäinen pääsylinteri heikko jos kestää yli 500 tkm?
Ota huomioon että kyse on virityskäyttöön myytävistä osista jotka joutuvat erilaiselle rasitukselle kuin vakioissa autoissa.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2019, 23:12:27 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa mauser240

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 332
  • www.vrcf.fi
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #18 : 25.02.2019, 01:03:05 »
On. Kirjoitusasu vaan on sellainen, ettei siitä voi oikein muuta kuvaa saada kuin että kyseessä suora arvostelu ilman minkäänlaista kokemusta kyseisestä firmasta. Kuitenkin menet suoraan heti siihen, että tuotteen sanotaan olevan paras ilman perusteluja. Perustelut siihen miksi tuotteen sanotaan olevan paras olisit saanut kysymällä suoraan myyjältä, etkä muilta kuluttajilta. Sen jälkeen voisi käyttää omaa ajattelua, muodostaa mielikuvan vastaako myyjän perustelut sitä mitä tuotteen mainitaan olevan ja kysyä muiltakin?

En ole muistaakseni yhdestäkään tuotteesta kysynyt millään foorumilla. Jos kysyisin niin se ei tapahtuisi tuolla tavalla. Jollei kiinnostavasta tavarasta löydy jo ennestään tietoa lähipiiristä tai foorumeilta, niin joko ostan sen ja totean itse laadun tai ostan sellaisen joka kokemuksien perusteella vaikuttaa toimivalta. Myyjältäkin olen monesti kysynyt, koska moni viritysosia Suomessa myyvä firma on sen verran pieni että siellä asioidaan suoraan sellaisten henkilöiden kanssa jotka tietävät ja/tai tekevät itse mitä myyvät.
Ota huomioon että kyse on virityskäyttöön myytävistä osista jotka joutuvat erilaiselle rasitukselle kuin vakioissa autoissa.

En sanonut ettei perusteluja löytyisi (vaikka pieni aavistus olikin), päinvastoin kyselin niiden perään.

Kaikkien ei tarvitse ajatella samalla tavalla mutta minä olen edelleen sitä mieltä että virallisen tarvikekaupan tarvikkeista saa keskustella missä vaan kysymättä kauppiaalta ensin lupaa. Varsinkin noinkin "aggressiivisen" mainostamisen jälkeen. Itse asiassa jäi ilmoitusten lukemisen jälkeen vähän sellaisen maun että kauppias on jo sanonut sanottavansa.

Kytkinsylinteristä kävi kyllä sama ajatus mielessä mutta en usko että riittäisi perusteluksi väittää alkuperäisiä heikoiksi virallisessa mainoksessa. Eri asia on sanoa esim. "nämä kestävät alkuperäisiä paremmin kun käytössä on isommat paineet" mutta silti pitäisi löytyä testidataa jos joku kysyy.

Summa summarum;

Palikat ilmeisesti hyvänlaatuisia, äijällä tyytyväisiä asiakkaita, markkinoinnin lainsäädäntö ehkä hiukan hakusessa. Ei voi olla kaikissa luokissa paras  ;)
142

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #19 : 25.02.2019, 07:16:46 »
Tämä on jotain aivan käsittämätöntä.

Minua suuremmat yritykset markkinoivat täysin susia tuotteita parhaimpina huomattavasti agressiivisemmalla mainontatyylillä.

-940 työsylintereitä on minun käytössä hajonnut noin 5 kpl, niistä meni työntötangot poikki, mureni (muovinen mäntä) yms. sitten vaihdoin tuollaisen minun myymän sylinterin tilalle, ongelmat katosivat.  Sitä en voi taata että käyttövuodet olisivat yhtä pitkät vakio kytkimen kanssa mutta minä myyn viritys käyttöön olevia tuotteita en alkuperäräis käyttöön, jos herra viitsisi soittaa ja kysyä puhelimitse voisin kertoa.

-Kiertokanget joita myyn ovat samoja kuin kaikki muutkin markkinoilla olevat kiinalaiset kiertokanget mutta minä satun omistamaan Suomen mittakaavalla parhaimmistoon kuuluvan tasapainoituskoneen ja minä tasapainoitan kiertokanget ennen myymistä ilmaiseksi. Mitkään markkinoilla olevista kiertokangista ei ole tasapainoitettu vaikka niin väitetään. Olen tarkistanut asiaa suhteellisen suuressa mittakaavassa kun olen painottanut satoja veivejä eri valmistajilta. Lisäksi hoonaan yläsilmät sopiviksi, esim Volvon männäntapille ja mittaan alasilmien suoruudet.

-Docol R8 turvakaariputkea kun alat hiemankin tutkimaan löydät faktat että se on parempaa kuin Cromo.
Se että alan tänne lisäämään linkkejä todistaakseni asia on aivan järjetöntä tomintaa.  ME Racing ruotsissa on tehnyt Suomalaisvalmisteisen turvakaariputken tunnetuksia Ameriikassa ja kattojärjestö lopulta huomasi että tuote on hyvä, pelkästään maalaisjärkikin sen jo sanoo että jos putki olisi huonompaa kuin Cromo hyvätsyttäisiinkö putki autoihin joilla ajetaan reilusti yli 400km/h vartilla???

Minä olen tehnyt ihan helvetisti duunia ennen firmani aloittamista pohjustaakseni tietotaitoani näiden romujen virittämisessä ja osien myymisessä. Jos väitän jonkun tuotteen olevan hyvä, ellei jopa paras en puhu paskaa. Huom. jokaisessa tuotteessani ei lue että se olisi paras, mutta se ei myöskään tarkoita että se olisi huono.
 
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa cc57

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 291
  • If it don't run, chrome it
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #20 : 25.02.2019, 10:26:36 »
Itsekin yrittäjänä toimivana tämä muitten arviointi nimimerkin takana on syytä jättää omaan arvoonsa. Kaikkien tekemisistä löytyy tarvittaessa sanomista, tavalla tai toisella. Se, että joku ryhtyy tekemään harrastuspohjan kautta koneistuksia yrittäjäperustaisesti, nostan hattua. Tietääkseni siitä ei ole haittaa, jos kokemuksen ja taidon on hankkinut ennen yrittäjätaustaa, mielestäni parempi niin...
Jos kaikkien tahojen mainostamista ryhtyisi seuraamaan, ja niistä pilkkua viilaamaan, voisi ryhtyä täysiaikaiseksi toimijaksi   ;)

Itselle boost on valmistanut pari kytkinkoppaa projekteihin, niistä annan hänelle täydet pisteet suoritetusta työstä. Työn jälki on ollut erinomaista, ja hinnoittelu kohdallaan.

Ja boostille vielä lopuksi; nämä jutustelut kannattaa jättää omaan arvoonsa. Itsekin nettiarviointeja saaneena lähinnä suhtaudun niihin huvittuneesti, vaikka kieltämättä ne verenpainetta alussa nostattikin...  ;D
Many Volvo's and one -57 Chevy

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #21 : 25.02.2019, 10:30:45 »
Oletko sama Mauser240 joka väänsi sävarturbo-sivustolla kierrosluvun mittaamisesta?
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #22 : 25.02.2019, 17:46:22 »
Antakaa trollin olla, vai onko tämä vain joku mielensäpahoittaja? Niitä kyllä riittää tässä paska valtiossa.  :D
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa mauser240

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 332
  • www.vrcf.fi
Vs: Lensu Power Shop - Parasta mitä markkinoilla on?
« Vastaus #23 : 25.02.2019, 18:59:10 »
Oletko sama Mauser240 joka väänsi sävarturbo-sivustolla kierrosluvun mittaamisesta?

Sellaista en muista mutta väitin kyllä että ruiskuboksille on kampiakselin asentotieto tärkeämpi kuin prikulleen oikea kierros per aikayksikkö-tieto ja siihen pystyvä kide. Ja esitin myös faktaa siitä ettei ruiskuboksin näkemys kierrosluvusta välttämättä kovin tarkka ole. Liittyy varmaan tähän aiheeseen...

Joka tapauksessa, ei ollut tarkoitus tahrata kenenkään mainetta eikä loukata ketään. Olen pahoillani jos olen taas kuitenkin onnistunut siinä.

Tarkoitukseni (tosiasioiden selvittämisen jälkeen) oli keskustella markkinoimisesta ja muistuttaa että asiaa säädetään oikein valtion tasolla. Lensun Power Shop:n mainokset pisti silmiin tällä kertaa joten käytin esimerkkinä. Se, miten jotkut muut mainostaa, voi olla 1000 kertaa rumempi juttu mutta se ei nyt tällä kerta ollut aiheena.

Ihan sama mitä sanon, yleisö on päättänyt kantansa jo, minulla ei ole lisättävää.

Joku moderaattori poistaa vaikka koko paskan jos kokee parhaaksi ratkaisuksi.
142

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo