1
Ostetaan renkaat ja vanteet / Ostetaan 4x Volvo Triton 18"
« Uusin viesti kirjoittanut JuusoT tänään kello 08:14:08 »Ostetaan Volvon alkuperäiset 18 tuuman Tritonit. Renkailla tai ilman. Saa tarjota projektikuntoisiakin.
V50 vm 2011, 1.6D. Eilen irrotin magneettikytkimen etulevyn. Olikin kohtuullisen helppo homma. Mutta, ei tämä etulevy ole ihan samannäköinen kuin esimerkeissä, joissa mm. korjataan tuo välys kolmella nippusiteellä ilman etulevyn irroitusta.. Välys on noin 0.85mm rakotulkin mukaan.
Noh, sisältä löytyi vain yksi prikka, joka oli jo niin ohut kuin mahdollista, joten pistin kaikki takaisin paikalleen sellaisenaan.
Nyt ajattelin tilata uuden magneettikytkimen, siinä on se rulla kanssa. Mutta mitä luulette, pitääkö koko magneettikytkin vaihtaa, vaan olisiko se vaan se etulevy kulunut ja jos sen vaan vaihtaa? Onko kovin hankala homma alakautta vaihtaa se koko magneettikytkin?
Ilmastointihuollossa käytetty kuukausi sitten, ei vuotoja. Ilmastointi ei lähde käyntiin olleenkaan, rele tutkittu ja sieltä jostain alipainehommasta kaksi pinniä yhdistetty, ei vakitusta. Ei mitään virhekoodeja myöskään. Että eiköhän se ole tuo välys nyt mitä todennäköisin?
Tämän näköinen on se etulevy kuin tässä linkissä https://en.aliradar.com/item/4000131534935-ac-a-c-air-conditioning-compressor-magnetic-clutch-pulley-set-for-mazda-3-for-volvo-s40-v50-c30-s60-v60-v40-1928558-1684906
Katkaiseeko viallinen anturi virran pumpulta?Viallinen anturi ei ehkä anna pemmille käskyä pumpata toivottu määrä. Sitä vartenhan se siellä on.
Pem yksikkö on ehjä.
Lykkäskö harmaata vielä sillonki ku toimi aluks, se voi pomppia periaatteessa pois se ennakko, esim 2.8 nokka levyllä tapahtuu aika helpostikin jos ei tarpeeks kireälle laita kiinni sitä nokkaan tulevaa pyörää, nii sit se pomppii sieltä väärille ennakoille jotenki nii käy just tollee sa et sit taas tuloo harmaata yms, voihan se toki muuallakin olla mut suosittelen chekkaamaa nyt kans että se ennakko minkä laitoit nii jäi