Minulla on alkamassa B18A koneen remontointi. Varaosakoneesta löytyisi uusi K -nokka-akseli, jonka suunnittelin siirtäväni remontoitavaan B18 koneeseen. Tätä varten asennan tupla SU:t kaasuttimeksi. Moottorin ja kannen osalta seuraaavat vaihtoehdot
1. B18 poraus B20 kokoon ja B20E kannen asentaminen ja pieni kannen lasku. (44milliset venttiilit)
2. B18 poraus 0.20" ylikokoon ja B18 kannen laskeminen 2mm. (40/35 venttiilit)
Kumpi vaihtoehto toimisi parhaiten K-nokalle ja tällaiselle suhteellisen alkuperäiselle Amazonille?
Mikäli pysyn B18 sylinterikoossa, niin mitä toimenpiteitä B18 kannelle kannattaa tehdä, että toimii hyvin yhdessä K-nokan kanssa?
Tarkoituksen on saada jonkin verran lisätehoa, mutta sen ei mielellään tarvitse kuulla tai näkyä ulospäin. Saman remontin aikana asennan M41 -ylivaihdelaatikon, joka on ollut odottamassa varastossa tovin aikaa.