Mulla oli se b230 kone aivan helvetin väljä. Siis kun kannen otti pois, niin rukkasella pystyi männän laelta heiluttamaan mäntää luokkaa 1,5mm sivusuunnassa, öljynkulutusennätys 1l/100km, eikä sekään konehuoneeseen niitä öljyjä työntänyt. Mun mielestä ainoa huohotin mikä tuossa oli tuli sieltä lohkon kyljestä imuputkeen, mitään suoraan imusarjaan imeviä hienouksia tuossa ei ollut, vaan se luonnostaan muodostuva ylipaine johdettiin vaan koneen sisältä hallitusti sinne imuputkeen josta se meni palotapahtuman läpi pakoputkeen siniseksi sauhuksi.
Sen kovettuneen tiivisteen vaihdoin siihen öljykorkkiin, ja mittatikussa on se normaali o rengas, mitään sen kummempia systeemejä siellä ei ollut pitelemässä kaasuja koneen sisällä.
Tietysti jos esim pakoputki on tukossa se voisi kai periaatteessa aiheuttaa ylimääräistä painetta koneen sisällekin, mutta luulisi sen huomaavan käynnistä jo paljon ennen kuin öljyt alkaa tunkea joka raosta ulos.