En nopeasti löytänyt vastaavaa ketjua niin aloitin uuden.
Eli ongelmana on että vapari vinokonetta on viritetty ja LH 2.4 ei pysy matkassa.
Koneessa on portattu 530 kansi jota laskettu 1.5mm
Venat ja seetit koneistettu
D nokka (nosto 11.2mm)
Peltisarja 2.5 tuuman putkella
Puolikaasulla vetää komeesti mutta täyskaasulla soppa loppuu.
Pystyykö tota rusikua jotenkin "huijaamaan" antamaan lisää soppaa? (3 tuumanen IMM?) vai tarvisiko lastua tms?
En viittis vapariin mitään säädettävää boxia laittaa niin tuli idea että laittas kaasarit.
Kysymys kuuluukin että toimiiko vakio sytkäboksilla toi mosa vaikka löis kaasarit kiinni vai tarviiko EZK jotain tietoa LH boxilta?
Jotain tolle täytyy kyllä tehdä eli kaikki ideat viisaammilta on tervettulleita!
Josko ensin saisi tiedot siitä, mikä se moottori on B200F vai 230F.tms. Se nokka akseli nyt ei ole kovin kummoinen vielä eli harvinaisempi B21E,n keppi. Puristus-suhde ei ole ongelma jos se ei nouse yli 11:1. Se kansityö ja porttaus on myös sellainen juttu mikä vaikuttaa sen moottorin toimintaan oleellisesti. Eli mitään tietoa virtauksista ym ei ilmeisesti ole tai tietoa tekijästä.
Se peltisarja on toinen asia. Vinokoneen uudempi 80> sarja riittää n. 160bhp asti joten sen alle peltisarja on vain kosmetiikkaa. Putkisto on myös oleellinen asia. Onko laitetta ajettu penkissä?
Kovin iso viritysaste ei ilmeisesti ole jos venttiilikoot ovat vakiot, eikä edes pakopuolta ole suurennettu siitä 35mm.sta. Se toimii tehokkaasti jarruna tehoille vakiona.
Se ruiskun boxin numero ja suuttimet saattavat tietysti olla jarruna. Tai sitten pumppu on yksinkertaisesti kulunut/pieni. kannattaa nyt tutkia kaikki nämä normitarkastuksessa katsottavat jutut ensin, niin voi tarkemmin päätellä mistä kiikastaa.
JK: Tuo "slerban" mainitsema asia on myös huomionarvoinen, riippuen juuri siitä mitä kamaa sinulla on siellä ohjauspuolella. Sitä korkeiden kierrosten nakutustakaan ei kuule korvalla mutta anturit ja ohjaus hoitavat sen, jos ne on muutettu sopivaksi moottorille. Sinuna en kovin paljon kokeilisi vedätystä laitteella ennen kuin on varmistettu osien sopivuus keskenään. Detonaatio rikkoo kyllä sitten ensin kannen entiseksi, joten mitään riskejä ei kannata ottaa