Autotechin myymissä virityssarjoissa tulee mukava ohjelmointilaite jolla auton ohjelmaa voi vaihtaa matkapuhelinta muistuttavalla laitteella silloin kun tarve vaatii, mutta tietääkseni ei kesken ajon vaan vaatii aina auton sammutuksen ja ohjelmoinnin. Autotechin pakettiin voi valita ohjelmat bensalle (98), multifuel eli ilmeisesti 50/50 seos 98bensaa ja E85 etanolia sekä E85 ohjelma. Samaan kapulaan saa myös vikakoodinlukijan jos haluaa.
Tuntuu kyllä vähän hämärältä tuo Multifuel-termin käyttö. VAG käyttää sitä Flexifuelin sijaan, mutta ilman etanolipitoisuuden mittausta olisi erikoista, jos se pystyisi säätämään ruiskutuksen määrää eri pitoisuuksien välillä.
T5:ssa auton oma lambdakin jaksaa venyä sinne 50% pintaan ihan vaan tankkaamalla.
Jos ei halua asentaa ylimääräistä laatikkoa ja anturia niin vaihtoehdoksi jää kiinteämpiä ratkaisuja, joilla bensiinin ja etanolin pitoisuus ei kuitenkaan saa vaihdella suuresti (joko/tai). Tästä lienee ainoa poikkeus uudemmat Saabit, joissa kaikki mekaaninen on bensavehkeissäkin paikallaan ja ero on vain softassa.