Ei vanhoihin "oikeisiin" Volvoihin kiveniskuja edes tule.....
No kuka semmosilla enään jaksaa ajaa?
Mutta tosiaan, paikallinen hionta, hapotus, pohjamaalaus ja maalaus, niin ainakin käsitelty täplä on poissa. Jos oikein pelottaa, niin semmoinen kirkas "kiviteippi" tai mikälieneekään voisi olla hyvä valinta suojata katon etureuna (ko. kalvoa näkyy monen auton helman/kyljen takaosassa).
Jos ruostetäplä on vain rapsuteltu pois ja maalattu pintavärillä päälle, puskee todennäköisesti vuodessa-kahdessa läpi. Kaikki alkanut ruoste pitää poistaa, johon paikallisesti tehty hapotus on hyvä menetelmä.
Samaten teipin/kalvon on oltava kunnolla kiinni koko matkaltaan ilman ilmakuplia. Muutoin ilmavirta voi saada teipin värähtelemään, jolloin siitä tulee hiomanauha/tyyny (pahentaa ongelmaa).