0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lisäystä tohon olkapoikkeamaan. Mikäli haluaa kumota sen tien kaltevuuden aiheuttaman oikealle puoltamisen, niin noissa etu- ja nelivedoissa on etuiskarin alapulteissa pikkasen varaa, jolla sen saa kumottua.Eli pyörä irti, iskarin alapultit (2kpl) löysälle ja oikealla työnnetään iskaria lähemmäs moottoria ja vasemmalla vedetään iskaria pois päin moottorista. Pultit kiinni samalla kun työnnät, sitten renkaat kiinni ja ei enään puolla maan tiellä. Ko kikka luultavasti tehty kaikkiin niihin etuvetoihin, jotka ei puolla maantiellä. Jos ei jaksa tota tehdä, niin sitten laitetaan 0,1-0,2 bar enemmän rengaspainetta oikealle.Kaikki ei välttämättä tiedä, niin autoa katsotaan kuljettajan paikalta. Eli yleensä kuljettajan puoli on vasen.
Hyvin suoraan menee XC60. Renkaat on kesällä 255 ja talvella 235 mutta yhtä suoraan se menee kesät ja talvet. En allekirjoita väitettä että olisi tyyppivika tuo teitin onkelma. Kokemusta vain kahdesta Volvosta mut silti
Tuo on siis sen edelliskoppaisen ominaisuus, XC60 on uudempi.
Meneehän v50:ssä kanssa noita alatukivarren taaempia puslia säännöllisin väliajoin. Foortejahan nuo on osittain.