Huhhuijaa ja niinpoispäin. Pelkästään takalipan takaosaa on nyt työstetty 6h. Tänään vetäsin vielä tuolla pitkällä lastalla läpi kontrollivärin avulla. Sileä ja suora se tuntuu nyt olevan, lisäksi korkeus on aika justiin. Puskurin alareunan kanssa on hyvästi tasalla, vänkärin puolella on alareunassa n. 2,5mm liikaa tavaraa jota pitää vielä poistaa. Sitten sellainen muotovirhe vielä on että keskikohdalta lippaa kuskinpuolelle asti alkaa tavara väheneen, niin että maksimissaan 5mm vähemmän kuin vänkärinpuolella. Kuskinpuolen kulma on pyöreämpi kuin vänkärin. Itse koko lipan kaari on ihan kaarta koko matkalta, ei heittele aaltoja matkalla. Ja pokkauslinja menee suoraan. Ihme että tämä pää muoto onnistui kerralla. Tuo pokkauksen astemäärä pitää vielä tarkistaa pahvimallilla ettei aivan älyttömiä heittele. Mutta nuin silmään näyttää suht täydelliseltä, mitä nyt tuo kuskinpuoli kaartuu hiukan liian pyöreästi kyljen puolelle.
Näytää niin kliiniltä perce tuolla lirpakkeella että enpä taida tehdä pakoputken reikiä siihen, vaan käännän putkenpäät maahanpäin. Siinä kun tuolilla istuskelee ja nautiskelee virvokkeita niin alkaa tuntua siltä että ehkä kilvellekkin voisi tehdä jonkun korokepalan, ei kuitenkaan aivan valojen tasalle, se smoothais tuota perää vielä lisää.
Saapi muuten ehotella jos joltain löytyy peltipakosarjaa vinokoneeseen!
E: Niin ja kyllä nuita sivujen pokkausta pitää hillitä, ovat n. 10-15mm leveämmällä kuin sivulevikkeet.