0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Juhan kanssa ihan samoilla linjoilla sen suhteen että varma ja toimivaksi havaittu paketti tuloillaan sulla. Itselläkin on aika samanlainen paketti nyt 242:een. Oma näkemys tosta M90 shifteristä on että noilla aftermarket kepeillä tulee herkemmin runnottua liian rajusti M90 syncroja. Mutta tämä on vain oma näkemys/kokemus. Orkkis shifteri uusilla puslilla on ollu oma valinta M90 kanssa. Mutta jos M90 keppi jää ylimääräiseksi niin mua vois kiinnostaa
Tämä on hyvä muistaa kun nuo turbovehkeet ei oikein inertiapenkissä vastaa likikään todellisuutta. Allekirjoittaneella ahtimen herääminen penkissa siirtyi 500rpm ylemmäs kun kuorma kovin paljon pienempi.Nuita joojoo miehen nokka/kansi fantasioita kannattaa lievällä suodatuksella kuunnella kun suurinosa tietotaidosta taitaa olla peräsin suomi24.Vaiha ne tulpanjohot ku näky olevan kypsät ku kävin yks päivä kattomassa T:Janne
Ja jopasmiehen puheet on muutakin ku fantasioita, kattokaapa kaikkia vähänkään tehokkaampia koneita, niin ei niissä kirjainnokkia ole. Ja nokka-akselit ei oo kalliita, niin miksei laittais custom kärsää niin saa maximit irti koneesta.t. Jopasmies.
Vaihdoin omaan kakkosneloseen manuaalilasien tilalle sähköiset. Ikkunat mekanismeineen, pahvit ja johtosarja riittää. Virta otetaan sulaketaulusta. Ovien läpivienneissä oli tiukat paikat, muuten helppo homma. Etupenkit otin pois sekä alamuovit kojelaudasta ja sulakerasian ympäriltä.
Mulla tuli polttoainelinjat tosta 12mm polyamidiputkesta. Eli käytännössä mustaa paineilmaputkea. Päissä AN8 tartunnat josta sit JIC letkukaroilla. Helppoa ja halpaa. Rojektitopicista löytyy muutama kuva jos yhtään auttaa
Polyamidi putkelle täältä ääni myös. Halpaa ku saippua verrattuna an tavaraan ja kestää myös viinan. Itselle laitoin siitä ja tuli hyvät.Autojen oem polttoainelinjat on tätänykyä myös tuota samaa tavaraa.