Tänään purettu autoa hieman lisää. Pakoputki ja ahdin tiputettiin alas. Kolmospytyn pakokanava oli kauttaaltaan märkä öljystä. Ei ihme, kun auto saattoi hieman savuttaa ja kuluttaa öljyä.
Kardaani piti ottaa alas, mutta se ei sitten mennytkään niin kuin piti. Kardaani on jakolaatikossa kiinni kuusiokolopulteilla. Ne on aika syvällä ja ilmeisen lujaa kiinni. Tallista löytynyt pitkä kuusiokolohylsy otti ja meni poikki. Täytyy huomenna käydä kaupassa.
Reilu vuosi on vierähtänyt edellisestä päivityksestä.
Työkalupuutteet laitettiin kuntoon ja kardaanikin saatiin alas. Myös moottori on tiputettu lattialle. Apukuskin etu iskaritolpassa näkyi epäilyttävä kohta. Pikkusen koputellessa paljastui pakkelilla peitetty reikä. Noin kämmenen kokoinen pala on tänään hitsattu paikoilleen.
Agan suojakaasupullon sopimus loppui jo viimesyksynä. Tilalle hommattiin viikko sitten 11 litran suojakaasupullot, seoskaasu migille ja puhdas argon tigille, Motonetin valikoimista. Pulloille täytyy tehdä teline kärryyn, etteivät kaadu. Tig täytyisi ylipäätään hommata, pelkällä pullolla ei paljon tehdä mitään.
Konehuoneessa on jonkun verran tekemistä, lähinnä putsaamista. Isomman coolerin ja öljynjäähdyttimen sovittaminen on edessä ennen moottorin nostamista paikoilleen.