Samaa oon mäkin miettiny, mulla oli viimekesänä ihan vakioiskarit ysisatasessa ja e36 bemarin madallusjouset pätkittynä, vastas aikalailla jotain 3,5-4 kierrosta katkaistuja vakiojousia, maavaraa joku nelisen senttiä. Takapäässä jotkut passatin jouset ja vakioiskarit. En sanois että olis ollu mitenkään mahdottoman huono ajaa, ei todellakaan mikään mukavuuspainotteinen mut ei pomppinu heitoissa, ja joustoakin oli vähän, ajoin 10tkm huhtikuu-lokakuu välillä, oli käyttis ihan jokapäiväisessä ajossa, välillä iso kärrykin perässä. Ainoo syy, miks ens kesäks tulee säädettävä alusta, on se että saa katsastukseen nostettua lailliseen korkeuteen tolppia vaihtamatta ja muutenkin toi korkeussäätö hoituu jousia vaihtamatta/katkaisematta jos vaikka sattuu rengastus meneen uusiks, ja tulee samanhintaiseks kuin oikeesti kunnolliset ja jäykät madallusjouset. Hintaa tulee nimittäin se 250e tolle säädettävälle etupäälle+ takapäälle joku satanen.
Tuo yllä mainittu alusta oli mun mielestä parempi ajoltaan kuin a3 audin joku halppiscoilover satsi.