Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Epäreilut kauppamiehet

  • 780 Vastauksia
  • 361547 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #555 : 27.04.2017, 20:38:33 »
Minusta ylläpito saisi siivota nuo nimet, paikkakunnat ja vastaavat pois. Jos myyjä on saanut rahat ja ostaja tuotteen, niin turha asiasta on rutista jälkikäteen, että tuli myytyä liian halvalla tai vastaavaa!

Sen jälkeen myös tämän viestin.

Tässä osiossa saa antaa palautetta.

Myös sellaista joka ei miellytä kaikkia.

Pysytään kuitenkin asiassa ja asiallisena.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3759
  • 195hv/406Nm
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #556 : 27.04.2017, 20:43:46 »
Minusta ylläpito saisi siivota nuo nimet, paikkakunnat ja vastaavat pois. Jos myyjä on saanut rahat ja ostaja tuotteen, niin turha asiasta on rutista jälkikäteen, että tuli myytyä liian halvalla tai vastaavaa!

Sen jälkeen myös tämän viestin.
Siivottaisko sut vaikka pois  ??? Ketä palvelee jos ei saa tietoo että kenen kanssa ei kauppa luista? Varmaan haluat tietää itsekkin onko joku kauppaa käydessä henkilö mainittu täällä?

Omalla kohdalla tuossa muutamaa viestiä aikasemmin tuli jo tietoa kun samaisen kanssa kauppaa hieroin, joten en ole laskemassa sen varaan että siitä koskaan mitään tulee  ^-^ Kyseiset osat on kuitenkin purettava korista irti niin enpä paljon tuu menettämään vaikka ei ostaiskaan.

« Viimeksi muokattu: 27.04.2017, 20:46:48 kirjoittanut jogiin »

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #557 : 27.04.2017, 21:21:48 »
Taidat olla yhteistyö kumppani Terolle? noin puolustelet. Eihän muuten kukaan tiedä jos nimillä ei puhu, tänne osioon tämä kuuluu.
Siksi täällä puhutaan, ettei muut mene samaan halpaan ja osaavat olla tietoisia.

Sulla on varmaan jotain faktaa tälle? Minä otan kantaa vain tuohon, että ihme vinkumista, jos myyjä on saanut rahat ja ostaja tuotteen! Mä en käsiäni paskaa 80-luvun romuihin vaikka olisikin toisen helmi.

Tässä osiossa saa antaa palautetta.

Myös sellaista joka ei miellytä kaikkia.

Pysytään kuitenkin asiassa ja asiallisena.

Mulla ei ole tätä vastaan mitään, mutta jos ruvetaan kaverin oikeita nimiä ja paikkakuntia levittelemään, niin sitten on parempi olla jotain kunnon faktaa, kuin että joku on pahoittanut mielensä? Vai meinaatko, että yllä ja alla olevat viestit on asiallisia?

Siivottaisko sut vaikka pois  ??? Ketä palvelee jos ei saa tietoo että kenen kanssa ei kauppa luista? Varmaan haluat tietää itsekkin onko joku kauppaa käydessä henkilö mainittu täällä?

Omalla kohdalla tuossa muutamaa viestiä aikasemmin tuli jo tietoa kun samaisen kanssa kauppaa hieroin, joten en ole laskemassa sen varaan että siitä koskaan mitään tulee  ^-^ Kyseiset osat on kuitenkin purettava korista irti niin enpä paljon tuu menettämään vaikka ei ostaiskaan.

Jos ylläpito sen tarpeelliseksi näkee. Loput voi lukea edellisestä ensimmäisestä viestistä. Joskus joutuu pahoittamaan mielensä, jos tekee kauppoja yksityisten kanssa. Joskus jopa liikkeiden.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa injector

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2420
  • Tulevaisuuden Johtaja
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #558 : 27.04.2017, 21:36:30 »
Sulla on varmaan jotain faktaa tälle? Minä otan kantaa vain tuohon, että ihme vinkumista, jos myyjä on saanut rahat ja ostaja tuotteen! Mä en käsiäni paskaa 80-luvun romuihin vaikka olisikin toisen helmi.


Ei siinä tartte olla faktaa, maalaisjärki riittää. Kukaan normaali tule tollasia puhuu, kerran asia ei koske sinua.
"Mä en käsiäni paskaa 80-luvun romuihin vaikka olisikin toisen helmi" tässä näkee siunkin fiksuuden, mikä ihmeen hyöty tolla tokaisulla on?
940SE Pappakulta, 945 Turbo Sportwagon, 945 Turbo Lumivalkee Ja Sävsjö Euroline 5.6 CT -95

Poissa -karppa-

  • Valoisin ajatuksin
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1100
  • Keski-ikäinen jeesustelija
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #559 : 27.04.2017, 21:43:41 »

Ei siinä tartte olla faktaa, maalaisjärki riittää. Kukaan normaali tule tollasia puhuu, kerran asia ei koske sinua.
"Mä en käsiäni paskaa 80-luvun romuihin vaikka olisikin toisen helmi" tässä näkee siunkin fiksuuden, mikä ihmeen hyöty tolla tokaisulla on?

Mitäs jos hengittäisit hetken! Joskus tuo maalaisjärkikin on katoava luonnonvara, kun mopo lähtee keulimaan. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun jollain forumilla on asiattomilla kirjoituksilla ilman faktoja kerjätty itselle verta nenästä. Näin esimerkkinä eräs "Ommi Kaura".

Ja jotta voin leikata sinun ASIATTOMILTA syytöksiltäsi siivet. Minulla ei ole mitään tekemistä kyseisen henkilön kanssa. Siitä voit päätellä alle viivatun tekstin.
EX: 1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö), 1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö), 2.4 D5 Volvo XC70 (Traktori), Skoda Octavia 2.0TDI Scout (MTM)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
Neliveto diesel farkku vajaa 250 ja melkein 450 sekä AITO neliveto bensa farkku 450Hp/580Nm (Vakio)

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #560 : 27.04.2017, 21:47:13 »
-karppa- ja injector voivat jatkaa vaikka privalla tai jossain muualla henkilökohtaisten väliensä selvittelyä.

Tässä annetaan palautetta kaupankäynnistä.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa jar-ii

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 596
  • Typerää vanhan tekniikan ihannointia
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #561 : 27.04.2017, 21:49:15 »
Nii no. Kuka nyt kokee minkäkin reiluksi. Mutta jos kauppaa käy noinkin ammattimaisesti, luultavasti olisi järkevää puhua totta. Mikä tarve on valehdella myyjille, että osat tulevat omaan käyttöön, jos ne kerran menevät myyntiin? Ei kuulosta minusta ihan suoraselkäiseltä touhulta.

Ja jos tuo on "turhaa itkemistä", niin miksi festarijärjestäjät koittaa rajoittaa trokarien lippujen ostoa? Sehän on yhtä rehellistä puuhaa. Vaikkakin periaatteessa pienissä määrin laillista.

Eiköhän ne nimet nää kuka tahansa. Kun kaverilla sama puhelinnumero kaikissa ilmoituksissa. Vaikka kahta nimeä myyjänä käyttääkin.

Volvo 245GLT B230E + M47 -86 & Volvo 240GL B200K + M47 -89 & Volvo Amazon B18 + M40 -62 & Volvo 244Turbo -82
Showroom
Tallitouhuja instagramissa

Poissa Keppi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 225
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #562 : 07.05.2017, 16:44:46 »
terppa8444 on kyllä todella omituinen kaveri. Laittoi viestiä, että hänellä saattaisi löytyä etsimäni vinokoneen nokka. Lupasi tarkastaa asian seuraavana päivänä, ei kuulunut mitään. Kyselin sitten ihan ystävällisesti, että mahtoiko nokkaa löytyä. Sanoi että unohti ja tarkistaa asian huomenna. Eipä kuulunut mitään ja sen jälkeen huomasin, että laittanut estolistalle?! No ei siinä mitään. Vähän ihmetyttää vaan, kun ensin tarjotaan ja sitten estetään ilman mitään v*ttuiluita mihin ei kyllä olisi ollut aihettakaan.

Nämä vaan omia kokemuksia, kun kyseinen nimimerkki mainittu ylempänä, vaikka kauppaa ei syntynytkään..
« Viimeksi muokattu: 07.05.2017, 16:46:38 kirjoittanut Keppi »

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #563 : 07.05.2017, 21:32:30 »
terppa8444 on kyllä todella omituinen kaveri. Laittoi viestiä, että hänellä saattaisi löytyä etsimäni vinokoneen nokka. Lupasi tarkastaa asian seuraavana päivänä, ei kuulunut mitään. Kyselin sitten ihan ystävällisesti, että mahtoiko nokkaa löytyä. Sanoi että unohti ja tarkistaa asian huomenna. Eipä kuulunut mitään ja sen jälkeen huomasin, että laittanut estolistalle?! No ei siinä mitään. Vähän ihmetyttää vaan, kun ensin tarjotaan ja sitten estetään ilman mitään v*ttuiluita mihin ei kyllä olisi ollut aihettakaan.

Nämä vaan omia kokemuksia, kun kyseinen nimimerkki mainittu ylempänä, vaikka kauppaa ei syntynytkään..
outoa,näitä on,älä pahota mieltäsi moisen takia!mutta hyvä että tietää nyt muutkin!
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Keppi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 225
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #564 : 07.05.2017, 22:33:15 »
En pahota, lähinnä naurattaa  ;D

Poissa kimisetä

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 445
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #565 : 10.05.2017, 18:25:56 »
Voi varmaan poistaa? Unohdusten ja väärinkäsitysten summa.  ;)
« Viimeksi muokattu: 26.05.2017, 18:13:10 kirjoittanut kimisetä »
Volvohistoriaa vuodesta -83
144 DL -73, 145 express -71, amazon favorit -68, 360 GL -88, 360 GLT -88, 240 DL jenkkifarkku -88, 440 -94, Amazon -62 edelleen, PV544 -62, V40 -00
Ja pasha 142 museoauto

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #566 : 10.05.2017, 20:10:49 »
Kaikelle on varmasti syynsä ja tämä kun ei ole mitään verkkokauppatoimintaa, että viesteihin vastataan heti kun ollaan paikalla ja että tuote toimitetaan seuravana päivänä.

Itse odottelin eräältä foorumilaiselta erästä lähetystä pari-kolme viikkoa, vaikka olin rahat jo maksanut. En sitten vaivautunut kysymään että milloin hän postittaa paketin, koska painotin keskustelun alussa, että asialla ei ole kiirus :)




Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #567 : 10.05.2017, 23:10:39 »
Taloudellista tappiota en toki ole kärsinyt mutta mr. JuHaU:n toiminta ihmetyttää hieman.
30.4 illalla laitoin ostoilmoituksen B20E pakosarjasta johon mr. vastasi YV:llä seuraavana päivänä.
Keskustelu kävi seuraavasti:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Johon itse vastasin seuraavasti:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Jonka jälkeen JuHaU:sta ei ole kuulunut mitään tämänpäiväiseenkään tiedusteluuni.
Jos siis olen vaikkapa kussut herran muroihin niin reilua on ilmoittaa, että tuollaiselle mulkvistille en myy mitään. ;)
Muistaakseni mr. itse on kuuluttanut niitä käytöstapoja. ;)

Kiitoksia vaan palautteesta.

Vastasinkin sinulle tänään illalla viestiin. En muuten ollut huomannut tätä palautetta sitä ennen.

Jos sillä on mitään merkitystä, niin kuvat tuosta sarjasta oli otettu aikaisemmin. Ei ostoilmoitukseesi vastaamispäivänä olivat luurissa valmiina.

Vastaukseni oli mielestäni asiallinen, kun ei tuollasta +40 vuotta vanhaa osaa voi myydä ehjänä, jos ei ole varmuutta sen kunnosta.

En myöskään antanut tilinumeroa, koska en ollut tarkistanut osaa tuolla tarkkuudella.

Fakta on se, että unohdin koko pakosarjatiedustelun ja niin sinulle tänään vastasinkin.


Poissa kimisetä

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 445
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #568 : 11.05.2017, 09:20:52 »
Kiitoksia vaan palautteesta.

Vastasinkin sinulle tänään illalla viestiin. En muuten ollut huomannut tätä palautetta sitä ennen.

Jos sillä on mitään merkitystä, niin kuvat tuosta sarjasta oli otettu aikaisemmin. Ei ostoilmoitukseesi vastaamispäivänä olivat luurissa valmiina.

Vastaukseni oli mielestäni asiallinen, kun ei tuollasta +40 vuotta vanhaa osaa voi myydä ehjänä, jos ei ole varmuutta sen kunnosta.

En myöskään antanut tilinumeroa, koska en ollut tarkistanut osaa tuolla tarkkuudella.

Fakta on se, että unohdin koko pakosarjatiedustelun ja niin sinulle tänään vastasinkin.

Nou hätä eli inhimillistä. ;)
Lähinnä ihmettelin, kun ei kuulunut yhtään mitään.
Volvohistoriaa vuodesta -83
144 DL -73, 145 express -71, amazon favorit -68, 360 GL -88, 360 GLT -88, 240 DL jenkkifarkku -88, 440 -94, Amazon -62 edelleen, PV544 -62, V40 -00
Ja pasha 142 museoauto

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6023
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #569 : 11.05.2017, 13:13:53 »
Joo jos joku katoaa niin kannattaa uudestaan kysellä. Itse joskus tulin lomilta niin pomo vihaisena että missä olin. No lomilla, olin ilmoittanut useampaan järjestelmään ja sanonut kaikille mutta joku paikka oli jäänyt tiedottamatta niin sitten siellä istuttiin vihaisina että missä se on. Työpuhelin ja sähköposti oli mukana mutta kukaan ei ottanut yhteyttä koko aikana :2funny:
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

 

Kulkukoira  Proturbo