Pariin kärryyn on varmistettu noiden kilven alle tulevien lätkien kiinni pysyminen semmosilla kipsilevylle tarkoitetuilla ankkureilla, jotka leviää ruuvia kiristettäessä. On paljon helpompi noilla kuin yrittää palkkiin asti kiinnittää. Molemmissa telineissä muistaakseni isot Britaxit kiinni, S80 ylätuet vietiin tiivisteen välistä konepellin alle, V40:stä en nyt just muista miten oli.
S80:iin omistaja kävi hakemassa kuusireikäisen nappikehyksen ja CAN-väylään sopivan alkup. napin ja heräte xenoneille otettiin siis auton omasta lisävalopaikasta. Tällä kytkennällä täytyy lisäpitkät kytkeä aina erikseen napista päälle auton käynnistyksen jälkeen. V40:iin taidettiin juottaa haara pitkän johtoon.
Omista kärryistä vanhemmassa löytyy 4x Hella FF100 (sumu+lisäp) suoraan palkkiin ruuvattuina, eivät tarvii mitään tukia. Uudempaan suunnitteilla myös valotehon lisäystä, varmaankin tuolla kilven alle tulevalla telineellä, kun keulan muoto on hieman haastava ja eipä jää sitten jälkiä näkyviin jos ne joskus poistaa.
Lurvio