Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => V40/V40CC (vm. 13-19) => Aiheen aloitti: Codox - 10.01.2020, 20:06:22
-
Onko kellään kokemusta Xenonien vaihdosta? Toinen xenoneista alkanut värisemään ja valokuvio muuttunut keltaisemmaksi. Myös valokuvion reunassa nähtävissä violettia sävyä, ja netti kertoi että xenoni olisi elämänsä loppupuolella.
Nopea googlailu muissa autoissa näyttäisi olevan melko simppeliä hommaa, mutta eihän volvo tarvitse mitään erillisiä softa kuittauksia vai minkä takia tämä pitäisi suorittaa liikkeessä?
-
Onko kellään kokemusta Xenonien vaihdosta? Toinen xenoneista alkanut värisemään ja valokuvio muuttunut keltaisemmaksi. Myös valokuvion reunassa nähtävissä violettia sävyä, ja netti kertoi että xenoni olisi elämänsä loppupuolella.
Nopea googlailu muissa autoissa näyttäisi olevan melko simppeliä hommaa, mutta eihän volvo tarvitse mitään erillisiä softa kuittauksia vai minkä takia tämä pitäisi suorittaa liikkeessä?
Autossa ei saa olla virrat päällä samaan aikaan.
Kunhan et heti nappase polttimosta kiinni..
On meinaan aikas kuuma, joo.
Eikä tarvitse mitään softan kuittauksia.
Tuossa manuaalin sivulta 344:
https://az685612.vo.msecnd.net/pdfs/a65e08cbb2c94ffd0c47b715e6d91a689e37bd7b/V40_owners_manual_MY14_fi_FI_TP_16779.pdf
Volvolta vaan vissiin sitä että porukat käyttäs huoltopalveluita myös nuihin polttimon vaihtoihin.
-
Kiitoksia neuvosta! Oli kyllä aivan luvattoman helppoa. Jotenkin itselle oli tullut mielikuva xenonien vaihdon mahdottomuudesta, mutta saakeli tuohan oli aivan sama kuin olisi normi H7 vaihtanut.