RallyBaron  Samppasport

V60 ääniohjaus, kameratolpan hälytykset ja polttoainelämmitin

  • 17 Vastauksia
  • 10171 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mushinico

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 144
  • www.vrcf.fi
Minulla on käytössä puheopastus, enpä ole tuota kokeillut ilman. Varoitusäänihän tolpista tulee, vaikka navigointi ei ole päällä ja kuuntelet esim. radiota. Radion ääni hieman hiljenee ja sitten kuuluu "bling". Minun makuuni ehkä hieman liian aikaisin ennen tolppaa.

Voi olla että tuo äänellinen varoitus on kytketty puheopastukseen.
Juu tuo bling tulee kyllä minullakin mikäli opastus päällä ja vaikka ei navigoisi. En vain jaksa tuota puheopastusta (joka on muuten englanniksi). Ei taida saada tähän navigointiin itse päivitettyä erilaisia puheopastuksia? On nää kyllä, yli tonnin navigointi ja niin ei-muokattava. Tulee mieleen Applen puhelimet.
V60 D5 AWD 2014 R-Design (+Polestar)

Poissa ReijoM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • Audilla ja Toyotalla mennään
En vain jaksa tuota puheopastusta (joka on muuten englanniksi). Ei taida saada tähän navigointiin itse päivitettyä erilaisia puheopastuksia?

Jaa-a, minulla kyllä puheopastus on suomen kielinen, tosin auton näyttöjen kielikin on suomi. Silloin tietysti puuttuu taas nuo puhekomennot.
Audi A6 quattro              

Toyota Corolla Touring 1,2 T

Poissa mushinico

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 144
  • www.vrcf.fi
Kävin koeajamassa V60 D5 AWD , muuten sama kuin minulla, mutta 2015 vuosimalli. Samoin toimi navi siinä. Ei hälytysääntä ilman puheopastusta.
V60 D5 AWD 2014 R-Design (+Polestar)

 

KL-varaosat  Race.fi