Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Plyyshi-penkinpäälliset?

  • 4 Vastauksia
  • 3887 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HammerDown

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1612
  • It's Hip To Be Square
Plyyshi-penkinpäälliset?
« : 22.09.2016, 17:51:10 »
Onko kellään tullut enää vastaan 700-sarjan jakkaroihin istuvia penkinpäällisiä, istuinosa saumatonta "plyyshiä", taustapuoli keinonahkaa tms?

Tuli mieleen kun muinoin oli Bemarissa moiset, miellyttävä pinta (ainakin miellyttävämpi kuin Volvon villasukkakarvamatto  ::)), ja helppo pitää puhtaana kun pystyi heittämään pesukoneeseen.

Olen viime aikoina bongaillut samannäköisiä useammassa eri 80-luvun kamppeessa, liekkö ollut joku aikakauden tuote vai myydäänkö vielä jossain?

Ja ennenkuin joku sanoo niin ei ole ainakaan Tokmannin tuninkihyllyssä näkynyt...  :D
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Plyyshi-penkinpäälliset?
« Vastaus #1 : 22.09.2016, 20:54:29 »
Eiköhän ne Tammer-Suojan tuotteita ole, kts. www.tammers.fi
Jäitä housuun!

Poissa HarPes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 697
  • www.vrcf.fi
Vs: Plyyshi-penkinpäälliset?
« Vastaus #2 : 22.09.2016, 21:59:50 »
Itse teetin 245 -77 joskus 80-luvulla  :D autoverhoomossa kun halusin just tietynlaiset (pehmeät ja pikimustat).. ovat vieläkin kunnossa ja varattu siihen ikuisuusprojektiin... itse hankin kankaan ja keinomuovin... eikä siihen aikaan olleet paljoakaan kalliimmat kui Anttilan postimyynnissä. Onkohan enää autoverhoomoita olemassakaan...?

Poissa HammerDown

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1612
  • It's Hip To Be Square
Vs: Plyyshi-penkinpäälliset?
« Vastaus #3 : 22.09.2016, 22:14:34 »
Itse teetin 245 -77 joskus 80-luvulla  :D autoverhoomossa kun halusin just tietynlaiset (pehmeät ja pikimustat).. ovat vieläkin kunnossa ja varattu siihen ikuisuusprojektiin... itse hankin kankaan ja keinomuovin... eikä siihen aikaan olleet paljoakaan kalliimmat kui Anttilan postimyynnissä. Onkohan enää autoverhoomoita olemassakaan...?

Onhan näitä. Itse asiassa kun viimeksi käytin pirssiä paikallisessa autopajassa penkkien pesussa, fiksari ehdotti että voisi omina hommina ommella käypäset... Tahtoo vain mittatilaustyönä hinta pompsahtaa niin ajattelin kysäistä vieläkö valmiina löytyisi.
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Plyyshi-penkinpäälliset?
« Vastaus #4 : 14.10.2016, 22:32:50 »
Mulla on sarja alkuperäisiä sinisiä Tammer-suojia sedaniseiskaan, pesty ja varastoitu kuivassa sen jälkeen. Voin lätkiä kuvaa jne jos kiinnostaa, paa vaik YV...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Samppasport  Futurez