Autoracing  KL-varaosat

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
.
12
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 06 takimmainen nostopaikka
« Uusin viesti kirjoittanut hespa tänään kello 08:09:35 »
Onhan täällä autoja purussa. Selaa vähän myyntipuolta niin saat vitosella.
Ihme jos tuo on mennyt niin mureaksi. :o
Ei oo henk koht tullu vastaan.

No samaa äimäilen!!! Kuinkahan monta kyseistä autoa olen nähnyt elämäni aikana altapäin eikä yhtä ainoota mätää oo tullu vastaan.

Kyllä saa olla meressä säilytetty tuota osaa.... :o
13
Siis ei mitään ampeereja eikä vikakoodeja tartte kyttäillä vaan nyt ihan ensimmäisenä ne paineet seurantaan.

Paine--bar--on nyt vähän eri kuin solkkujen virtalukemat.....
14
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 06 takimmainen nostopaikka
« Uusin viesti kirjoittanut janne81 tänään kello 06:34:15 »
Useassa facelift V70/S60 on tullut itselle vastaan että nuo on mädät.
15
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: S60 2.4 2001
« Uusin viesti kirjoittanut Volvosterix tänään kello 05:39:55 »
Oikealle on nyt vaihettu vetarin tukilaakeri+stefa sekä vetonivel.

Toivotaan et nyt kun vaihtaa pyöränlaakerin ja koko vetoakselin vasemalle loppuis nää viat.. toki vasemmalta porsinu toi vetonivel ennenkin ei oo kyllä missää autossa näin usein menny nivelia normaalissa ajossa
16
Myydään varaosat / Vs: Volvo 240 tarviketta
« Uusin viesti kirjoittanut tuppu-65 tänään kello 03:39:02 »
up
17
Myydään varaosat / Volvo 200-sarja kirjallisuutta
« Uusin viesti kirjoittanut tuppu-65 tänään kello 03:22:02 »
Hei,
opusten hinta yksittäin 12,-
terveisin,
Pentti
Vaajakoski

priva


















hosting pic


18
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo 244 -83 "R-Sport" Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut M.P tänään kello 00:49:59 »
Ei jaksa joka päivä kaikkia mutterien kiinnityksiä kirjata niin tehdään taas tiivistelmä.  :)

Vesipumpulta lähtevä lämppärinkierron putkea joutu muokkaamaan. Nyt sopii. Käytin aihiona myöhempää turbo vinokoneen vesiputkea. Bxx ja Bxxx koneissa vesipumpunpään kiinnike on eripuolella. Ei muutaku vanhemmasta kiinnike hitsaten tohon. Lohkossa ei myöskään ollut kiinnikettä kun turbomallin putki menee sen 7cm alempana. Tein raudasta palikan väliin. Siirsin myös lasinpesunesteen säiliön apparin puolen nurkkaan ja pumppu tuli vanhasta. Johdotukset tekasin tos iltasella.

Rallirattia oon yrittänyt sovitella, mutta Luisin keskiö jää hinkkaamaan suojamuoveihin. Purin ja kasasin kaikki useampaan kertaan mutta ei ota istuakseen. Varmaan sipasta pala pois vällissä olevasta haitarimuovista. Tuntuu että sisustanosista kaikki istuu tässä autossa vähä päin helvettiä ja kaikki kiinnikkeet aikonaan survottu.. Tuonne jää tommonen mukava kolo ja toine reuna pännää vastaan. ;D



Ahtopainemittari löysi paikkansa puhallinräppänien päältä. Viereen tulee kans FMi seosmittarin boksi jahka saa hommattua.

Tilailin Do88 silikoonimutkat ja nyt pitäis löytyä metritavarana 2 tuumasta aluputkea 1-2 millin seinällä. Sen verran erikoiset pituudet tulossa ettei löydy mistään järkeviä valmiina.. :o Nuo kun saa soviteltua, pakoputken kiinni ja johdot selville nii vois kokeilla käyntiin..
19
Mulla on toi. Ihan tyytyväinen olen ollut. Siinä laitteessa itsessään voi oikeassa kohdassa naputella löytyneen vikakoodin niin saa selityksen. Ei edes tarvii vihkoa tai googletella.

Suomen kielen voi valita mutta jos vain jotenkin ymmärtää lontoon murretta niin suosittelen pitämään englanninkielisenä.
Suomi versiossa on välillä sellaisia sanoja joita ei oikein tajua tekniikkasanastoksi. Ei amerikkalaiset oikeen hallitse suomea, tuohan on made in usa.
Napit on napakat ja toiminnat järkeviä, laadukkaan tuntuinen käteen, ei mikään ohutkuorinen kinukki.
20
Sama havainto täällä että kulutus on järkyttävä jos tehokkaasti haluaa edetä. Mutta jos tyytyy 90hv antamaan suorituskykyyn niin vähälläkin voi päästä. Mutta eihän tässä ole järkeä ajaa 60te autolla joka kulkee kuin 200D mersu.  :idiot2:
Ite en ole paljoa Constant awd tai Power -moodeja käyttänyt, mutta ohituksissa tosi hyvät. Risteyksistä lähtiessä hybrid-ajotila kytkee kyllä tosi pienellä viiveellä myös sen nelivedon avuksi eli olen ollut tyytyväinen vaikkei käyttäisikään tuota pakotettua nelivetoa. Offroad-modea tarvinnu tosi harvoin... Kitkoilla pärjätty hyvin ja viime talvikin tosi positiiviset kokemukset sähkölläkin ajosta kitkoilla, vaikka on takavetoinen. Hyvin toiminut silti ja jatkan kitkoilla edelleen. Ainoa huono puolihan tuossa on se voimalinja ettei ole täysin nelivetoinen ellei sitä kytke päälle. Kaverilla Toyota Rav4 plugin, jossa on kyllä hyvä se sähköinenkin neliveto. Suosittelin hänelle myös kitkoja... Goodyear tuntunut olevan tosi kiva merkki tähän autoon ja nyt laitoin 2,7kbar ilmanpainetta ja 2,2sta laski parissa kolmessa päivässä heti 1,9ään kulutus. Seuraavat kitkat laitan Goodyear Ultragrip Ice 3... Pitäisin noita parempina kuin Michelin Xice Snow Suv tai Nokia R5.
https://www.goodyear.eu/fi_fi/consumer/tires/ultragrip_ice_3/235-55-19-105-T-588376.html
Huomenna Haaparantaan ja kulutus toki nousee, mutta laittelen siitäkin sitten kommenttia tänne. Noin 1250km silti tällä tulee ajoa tankille n. puoleen väliin ja vähän halvemmalla ruoåttinhinnalla sitten bensaa tulomatkaksi täysi tankki. Veikkaan, että menee tuo 1,9L keskikulutus nyt johonkin 3-4L välille (ajelen "hold" toiminnolla menomatkan, meniskö jotain 5L paikkeille ja tullessa hörppää väkisin sen 6-7L mutta katotaan sitten...) On ollut kyllä erinomainen tämä T8 paketti omaan käyttöön ja ei paljon osaa verrata miten paljon parempi uudempi T6 tai T8 long range olisivat, kun siihen aika paljon pitäisi välirahaakin maksaa... Tuo ajomoodien valintarulla on kyllä ollut mahtava ominaisuus eli sillä tulee värkättyä päivittäin ja myös B-jarruvaihdetta käytän tosi aktiivisesti. Sähkönkulutus näyttäisi olevan aina vähintään sen 20kWh/100km vaikka kuinka tossuillaan ajelisi eli siihen ei voi kauheasti vaikuttaa. Samaa luokkaa siis sähkövolovojen kans vaikka on aika pienitehoinen tuo erad-takamoottori 87hv...






Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
Elekma  Autoracing