Eipä ole tätäkään autoa paljoa kerennyt laittelemmaan vika valo paloi koko talven kevään ja kesän. Lupasin vaimolleni et laitan sen kuntoon sen kesäloman aikaan kun sitä on sillä 2,5 kuukautta. Viikko sitten totesin (vaimo totesi) et enää viikko lomaa tähteellä itse muistin et volvo on vieläkin laittamatta kuntoon se valittaa edelleen laihasta polttoaine seoksesta osa kaasulla. No eikun auto tallille ja imu sarja irti ja uudet tiivisteet. Samalla tarkistin kaikki alipaine letkut mistään ei oikein löytynyt mitään kunnollista vikaa. Ainut minkä huomasin niin kaasuläppä kotelo oli joskus vaihdettu imusarjan ollessa paikallaan ja tiiviste oli laitettu kiinni parilla palalla ilmastointi teippiä mitkä olivat hieman jääneet sitten väliin. Vika valon nollaus ja koe ajo ei hän sillä meinannut päästä minnekkään kun ei jaksanut vetää sitten vika valo syttyi ja taas lähti kulkemaan paremmin. No tässä vaiheessa oli tehnyt kaiken mitä itse pystyin vein sitten auton töihin mennessäni paikalliselle volvon liikkeelle et katsovat ilmamassa mittarin arvot. Tyhjäkäynnillä oli antanut 9kg arvon vaikka minimi arvo on 14kg eli ilmamassa mittari oli sökö. Uusi ilmamassa mittari korjasi vian ja auto vetää taas entiseen malliin. Parkki tutka on ollut ostettuna jo puoli vuotta en vain tiedä milloin sen kerkeän asentamaan ehkä ensi kesän lomalla.