Jotenkin tuntuu oudolta, että jos ehjä auto hyötyisi merkittävästi tuosta keulan peittämisestä, miksi tätä ei olisi huomioitu auton suunnittelussa? Luulisi erityisesti Volvon huomioineen tämän historiansa vuoksi. Totta kai autot suunnitellaan mahdollisimman "vihreiksi" siten, että ne pärjäävät virallisissa testeissä, mutta kyllä ne todellisen käyttökulut ja käyttäjien kokemukset kuitenkin painavat aika paljon hankintapäätöksissä. Vähimmäisvaatimus luulisi täten olevan, että autossa olisi valmis "slotti", johon suojan saa nätisti pujotettua maskin sisäpuolelle. Ja jos kunnolla tehtäisiin, olisi keulalla moottoriohjattu kaihdin, jota ohjattaisiin olosuhteiden mukaan. Ei pitäisi olla mikään maailman monimutkaisin systeemi, jos ohjauksen saisi toteutettua puhtaasti moottorin lämmön ja ulkolämpötilan avulla. Kuitenkin jostain syystä on päädytty ratkaisuun, että webaston käyttö ajon aikana on parempi ratkaisu.