Edellä mainittuun laatikkoa asiaan. Uusi 8-vaihteinen on asiallinen laatikko, mutta vanha 6-lovinen viimeisimmässä muodossaan on myös erittäin pätevä tänä päivänäkin. Ainoa asia missä 8-on "parempi" on liikkeellelähtö, jossa on pienempi viive...ja tietty pidemmät välitykset isoilla vaihteilla, joilla kulutusta on saatu painettua alas. Miinuksena uudessa 8-lovisessa satunnaiset todella ihmeelliset nykäykset töksäytykset. Itse ajelin pari vuotta uudella D4:lla ja 8-vaihteisella. Nyt menty joulukuusta vanhalla 5-pyttysellä ja kuuslovisella, kun ei nelikkoa muuten saanut. Yhtään päivää ei ole ollut VEA-sarjan konetta ikävä. Sai äänetkin takas autoon. Tuo uusi nelikko kaikenlisäksi käy niin hiton rumasti verrattuna kilpailijoiden koneisiin. Nykyään tulee ajeltua lähes aina tuolla Sport-asennolla 6-lovisen kanssa, kun aikaisemmin tuo Sport-asento oli täysin hyödytön, ainakin -12-mallisessa jonka joskus omistin. Kovasti ohjelmointi on vaikuttanut vanhaankin.