Kulkukoira  Proturbo

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Nelivetotekniikka / Vs: v70 awd iskarit
« Uusin viesti kirjoittanut A.H:: tänään kello 17:28:49 »
Ja oliko myös niin, että seraava konversio on mahdollinen, mutta vaatii sepitystä. Eli nivojen tilalle käy myös etuvetosen takaiskarit, mutta iskareiden alapään kiinnitysreikää suurennettava, koska siitä nivoiskarista irrotetaan se kiinnitysrauta ja vaihdetaan siihen uuteen iskariin.
Jouset toki vaihdettava vahvempiin.
Etuvetosen jouset ei käy.

2
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 / V90 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut Jumu tänään kello 17:25:43 »
Kiitoksia vastauksista Hessu ja Tuomari!
3
Etu- ja nelivetoiset / SIIRRETTY: D5 Lämmöt 2004
« Uusin viesti kirjoittanut anssi68 tänään kello 17:24:13 »
4
Jos kyse siitä alatuesta apurungossa niin mk2-mallissa ei tietääkseni ole muuta kuin tuo 1 malli..
5
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 / V90 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril tänään kello 16:20:36 »
Jeps, kiitoksia tiedosta, awd on kyllä nykyään oltava, pysyy emäntä tyytyväisenä.

Näihin varmaan löytyy sitten hyvin ohjelmointeja, jos tarvetta ilmenisi. Tuntuuko D3 koneella pärjäilevän?
Nelisen vuotta V90 D3:lla ajaneena, joo kyllä sillä pärjää ja kahdesan eteenpäin vievää pykälää pelastaa jonkin verran, mutta varsinkin suuremmissa nopeuksissa kiihdytys on kyllä aikamoista komediaa. Ja kuten hessu80 totesi, niin ohjelmointi onnistuu vain autoihin, joissa ei ole AdBlueta.
6
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: vaihteistoja virta-avain vika
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril tänään kello 16:18:39 »
Virtalukon ja vaihdekepin väliseltä vaijerilta tosiaan kuulostaa. Se vaihdekepissä oleva solenoidi ei oirehtisi siten, että ajon päätyttyä (vaihde P:llä) avainta ei saisi nolla-asentoon. Itselläni oireili tuo vaijeri kanssa talvella ja ratkaisin homman siten, että repäisin koko vaijerin irti virtalukon päästä. Toki nyt keppiä pystyy liikuttelemaan virrattomana aivan miten tahtoo ilman jarrua.
7
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: vaihteistoja virta-avain vika
« Uusin viesti kirjoittanut tomaattifarmari tänään kello 16:02:19 »
vanhemmissa automaattivolvoissa aika perus vika että vaihdekepin nupissa oleva nappi tahmaa ja pitää manuaalisesti palauttaa pois pohjasta että saa avaimen ulos virtalukosta. jotain rasvaa sinne hiukan tai silikoni sprayta niin toimii taas jonkun aikaa.

tai sitten lukko vaijeri tahmaa niinkuin turbo 242 meinasi.
8
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 / V90 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut hessu80 tänään kello 15:39:20 »
Näihin varmaan löytyy sitten hyvin ohjelmointeja, jos tarvetta ilmenisi. Tuntuuko D3 koneella pärjäilevän?
Mallivuoteen -18 saakka onnistuu ohjelmoinnit, mutta siitä eteen päin ei ainakaan vielä hetki sitten onnistunut.
Taitaa myös kohta voimaan astuva päästömanipulaatiolaki nostaa kynnystä ohjelmoinnin hankkimiseen.   
9
V40/V40CC (vm. 13-19) / Vs: V40:een digimittaristo
« Uusin viesti kirjoittanut eetuolli tänään kello 14:34:28 »
Kiitos vastauksista ja pohdiskeluista. Digimittari jäi nyt sitten asentamatta kun ajoneuvo vaihtui hieman isompaan automaattiin.
Eli nyt hienon digimittari saa ostaa sitä tarvitseva. YV:tä tai vastausta jos kiinnostusta jollakin moisen hankintaan (halvalla lähtee). :)
10
Offtopic / Vs: Auton kattoluukut/lasikatot
« Uusin viesti kirjoittanut VäLKKy tänään kello 13:45:35 »
Mites, onkohan muiden merkkien kuin Volvojen luukuista jotakin näkemyksiä ??

Reilun 15 vuotta ollut erään saksalaisen merkin autoja joissa ollut lasiluukkua ja kattoa eikä mitään ihmeitä niissä ollut. Muistaa vaan rasvata luukun liukupintoja ja putsata viemärit ainakin kerran vuoteen.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Autoracing  KL-varaosat