Laittaisin R-Sport mallisen levyn. Sulla on kaksiosainen imusarja?
Tein nyt väliaikaisesti semmoisen messinkilistan mikä on molempien kaasareiden alimmaisilla imutorven pulteilla kiinni,eli 2 pulttia per kaasari siis.. Aika pletku toisin päin mutta jämy ylös-alas suunnassa niin ei siitä varmaan ainakaan haittaa ole.
Mikäs sellanen R-sportti levy on?
Juu misabin pitkä 2 osanen on,tai siis että 2+2.
Veivailin kiihdytyspumppujen tangot sillain että lukitusmutterit on ihan tasalla tangon pään kanssa. Rötäys hieman helpotti mutta ei toivookaan että ajaan pystyis,tai pystyy mutta rötää ja ravistaa sillain että päå irtoo.
Käyntiin lähtö myös huononi,tai siis että tarvii kaasua pumpata ennen starttia enemmän kun ennen säätöö.
Uskosin että rötäys johtuu liian isoista tyhjäkäynti suuttimista kun vaikka sillain hiipien kaasuttaa niin alkaa rötään 2000rpm tienoilla ja loppuu siinä 3000rpm korvilla.
Tilailin 50 tyhjäkäyntisuuttimet nykysten 55 tilalle,ja kun nykysistä ei tiedä vaikka olisi porattu isommaks.
Tilasin samalla myös 135 pää suuttimet ja 185 ilmat niin pitäis niillä ainakin saada semmoseen kuosiin että ajaan pystyis.
Bensanpinnat katsoin niin oli toisessa 27mm ja toisessa 26.5mm eli ihan ok pitäs olla.
Onko kellään mitään hajua mitä mahtais sanoo jos koittas vaihtaa noi tyhjäkäyntiputket kakkosista semmosiin saastemallin putkiin missä ei oo mitään merkintöjä eikä kalibrointireikää vai mikälie,siis että se ruuvarin kanta puoli on umpinainen? Tai siis lähinnä että onko toivookaan että olis edellytyksiä toimia noilla saastemallin putkilla kun saastemalleissa uskoakseni "kiinteä" ilmareikä tms?