pistetäänpä samaan liittyen, että mahtaisiko olla mitään tiettyjä ideoita (paitsi imuvuodot) joita tosin en ole vielä löytänyt ainakaan. Eli kyseessä 94 440 turbo ja tyhjäkäynti pyörii vähän päivän mukaan 1100- pahimmillaan 1600 paikkeilla tasaisesi käyden kuitenkin. Tähän nyt sain apua sillä, että otin huohottimessa olevan pienen putken irti joka menee suoraan kaasuläpän ohi imusarjaan ja tukin kyseisen imusarjan päässä olevan kanavan. Nyt käy noin 900, mutta vikahan ei ole silti kadonnut. Mikä muuten tuo pikkuputki edes on kun siellä ei edes virtausta havaittavissa? Jos nyt asiaa sivutaan niin toinen ongelma on, että vahvalla moottorijarrutuksella kytkimen ylöspäästämisen yhteydessä tai esim 2 vaihteella korkeammilta kierroksilta kaasun päästäessä jostain edestä kuuluu kova jysähdys/kolaus selvästikkin jossain väljää, mutta missä silmämääräisesti ei mistään syytä löytynyt.