Oikeastaan pitäisin tätä D6 -mallia (2014) hyvinkin varmana powerhybridinä. Ohjelmistopäivitykset on lopettaneet starttiakun tyhjenemisongelman ja kompressoreiden kanssa on mennyt niin, että 2018 ostin vaihdon Volvolta 1000e summalla, sitten Volvo on vaihtanut kuluitta sen vuosittain ja viimeksi tänään 267tkm mittarissa. Todella edullista ajoa verrattuna erääseen tähtimerkkiin, jossa tonneja meni tasaiseen tahtiin. Osia näkyy löytyvän hyvin Ruotsin purkaamoista, joten ei niitä taida hirveästi mennä. Ajan aina dstc sport, purella, awd: llä tai powerilla manuaalivaihdoin eli säästän ISG:n ja sen hihnan sekä massapyörän turhaa rasitusta jota hybridinä ajaessa tulee. Silti kulutus 3 vuodelta ja 80tkm on 3,5l satasella. Tässä ei näy vähäinen webaston käyttö, lähdöt on aina 22 asteisesta tallista. Samoilla varusteilla en löydä edes 40te hintaluokasta suomesta kiinnostavaa autoa, joten tällä taitaa olla vielä vuosia edessä sivuluisua talvella. Harmi etten koskaan omistanut aitoa takavetoa Volvona, saksalaiset oli vaan mielessä.